Haug530D Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 skulle hatt en momentnøkkel som taklet 15nm gjerne 5-20nm eller noe sånn, + sånne tenger som man klemmer over slanger, skal bruke det når jeg skal skifte innsugsmanifold. Noen som vet om en nettbutikk som har? og ikke sånn 1000,- momentnøkkel.
Fliid Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Biltema for de tengene, laga for bremseslanger. / bensin slanger. De har og billig momentnøkkel. Hva den går til og fra veit jeg ikke, handler særdeles lite der. Så mye kan jeg hjelpe deg.
ThomasB Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 " Noen som vet om en nettbutikk som har? og ikke sånn 1000,- momentnøkkel." Det kan lønne seg og kjøpe skikkelig verktøy, hvis du skal bruke det bare en gang, burde du jo låne det av noen.... Men du kan prøve: - Biltema - clas ohlson - mekonomen
Fliid Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Kjøp en momentnøkkel fra Teco igjennom proffpartner. Billige moment nøkkler som er greie nok. Men ska du ha ordentlige så må du opp i en sum Får det du betaler for, moment fra Teco koster rundt en 550,- uten MVA tipper jeg.
Haug530D Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 " Noen som vet om en nettbutikk som har? og ikke sånn 1000,- momentnøkkel."Det kan lønne seg og kjøpe skikkelig verktøy, hvis du skal bruke det bare en gang, burde du jo låne det av noen.... Men du kan prøve: - Biltema - clas ohlson - mekonomen Joda er enig i at jeg burde hatt en skikkelig, men er så sjelden det blir brukt, har uansett en sånn: http://www.biltema.no/products/product. ... emId=80945 vet ikke hvor bra de er jeg men, kan låne på jobben men har bare funnet fra 20nm foreløpig.
Fliid Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Momentnøkkel av den gode gamle klassen er helt ypperlig! Hvor vidt en fra Biltema er pålitelig kan diskuteres. Men vil tippe den er god nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå