Rogern Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Ja idag må man være oppmerksom på litt av vært! Var faktisk ei utenlands dama her om dagen som ville selge GULL ring når jeg sto å fylte bensin.Hu snakke ikke norsk! et rart språk værtfall,veldig pågåendeMen siden jg ikke vill prate med henne stakk hun til neste man som sto der.Skilte på den gamle opel vectra dem kjørte var gult og en F foran. Dette skjedde idrammen forresten! ! Det samme har skjedd med MANGE i bergen inklusive meg... jeg kjøpte en slik ring fordi den var kul, skjønte seff det var noe muffins, det er gullringer som er belagt med noe som sansyneligvis er ekte gull, men under er det et eller annet metall.. Er visst blitt populært å ta med seg sånnt til norge.. he he en kamerat kjøpte en "gull"ring i dag for 250kr di forlanga 500... di sto på en bensinstasjon og sa di ikke hadde penger til bensin. etterpå dro di uten å fylle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Skilte på den gamle opel vectra dem kjørte var gult og en F foran.Dette skjedde idrammen forresten! ! De som snakket med kameraten til rogern kjørte en blå E39 stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soft-ice Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 For en gammel sjømann så høres jo dette ut som at Moses og gutta er kommet opp ifra Suez-kanalen. Nå hører det med til historien at de aldri var så lysten til å selge 'gull' til oss gutta i kjemikalie farten. Alltid litt syre ombord og deres 'ekte' gull gikk dessverre i oppløsning der ja. Tror nesten jeg hadde fått litt latterkrampe hvis noen hadde tilbytt meg 'gull' når jeg tanket bensin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stilzkin 86' Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Ja idag må man være oppmerksom på litt av vært! Var faktisk ei utenlands dama her om dagen som ville selge GULL ring når jeg sto å fylte bensin.Hu snakke ikke norsk! et rart språk værtfall,veldig pågåendeMen siden jg ikke vill prate med henne stakk hun til neste man som sto der.Skilte på den gamle opel vectra dem kjørte var gult og en F foran. Dette skjedde idrammen forresten! ! Det samme har skjedd med MANGE i bergen inklusive meg... jeg kjøpte en slik ring fordi den var kul, skjønte seff det var noe muffins, det er gullringer som er belagt med noe som sansyneligvis er ekte gull, men under er det et eller annet metall.. Er visst blitt populært å ta med seg sånnt til norge.. he he en kamerat kjøpte en "gull"ring i dag for 250kr di forlanga 500... di sto på en bensinstasjon og sa di ikke hadde penger til bensin. etterpå dro di uten å fylle Hehe Offh... Møtte på samme opplegget selv en gang... Heldigvis dreit jeg F... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå