Diesel power Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Drømmefelga mine, noen som vet hva disse koster. Finner ikke pris noe sted, og det underbygger min mistanke om at det blir med drømmen. MÅ ha nye felger til bilen. Mener disse skulle passe en E39 rimelig bra, eller? Skal ned 3cm ved hjelp av Hartge understell når jeg kommer hjem, og vil da av med 17"`erne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Autogrip importerer BBS, så de kan nok gi deg en pris;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Tipper de koster 35-40k i 19".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 mener gundersen-sportscar.no har de i prislista si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 RS-GT pr felg. 8,5x18".....6490,- 9,5x18".....6750,- 8,5x19".....7490,- 9,5x19".....7690,- 10 x19".....7890,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 rimelige de.... + 8-10.0000 i gummi da, så blir det en bil du ikke tør å kjøre i byen (fortauskanter), eller på dårlige veier med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 ":26wpuxff]rimelige de....+ 8-10.0000 i gummi da, så blir det en bil du ikke tør å kjøre i byen (fortauskanter), eller på dårlige veier med eller lar damer kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 ":1hy5p2ka]rimelige de....+ 8-10.0000 i gummi da, så blir det en bil du ikke tør å kjøre i byen (fortauskanter), eller på dårlige veier med eller lar damer kjøre Er ikke det en selvfølge uansett bil og felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Takk folks. Uff, det var det jeg fryktet ja. Til info så er RS GT en annen felg og ser desverre rimligere ut enn RS GT2. Fant ingen pris på disse sidene, men skal ringe autogrip for syns skyld. Tør nesten ikke tenke på hva disse må koste. Må starte letingen på nytt da. Hadde liksom ingen felg i back-up etter at jeg fant disse. Senkesettet er ankommet, og jeg trenger virkelig noe ganske snart. Var ute og prøvde 335d igår. Jeg vet ikke helt hva ord jeg skal bruke, for den bilen overgår alt dieselmaskineri jeg har prøvd tidligere, og med så stor margin at jeg selv ett døgn etter ikke finner ord. I tillegg var jo dette da pakket inn i en fullspekket Coupe, og slike opplevelser skulle vært lovpålagt. Jeg synes nye A5 også er en lekker bil, men bak rattet på veien kan jeg ikke forstå at den skal kunne gi meg større opplevelse. Fikk også prøvd nye X5 4,8is. Herre jesus for ett dyr av en bil dette også var. Langt bedre på mye, men den Coupen`en tror jeg har drept all kjøreglede med alle andre biler i lang tid framover. Har også tilbud om å få prøve 535d, 335i cab, 730d pluss en del mer ordinære biler som jeg tidligere har fått gleden av å prøve, 120d, 320d, 520d osv osv. Skulle gjerne fått sjekket ut 335i og 535d, men får se hva tiden strekker til. BMW åpner offisielt opp i Kristiansund på Tirsdag, og disse bilene er da blant de som skal markedsføre i neste uke. Spennede, og jeg håper virkelig Slatlem bil kan levere den service vi som BMW eiere forventer. Den aller beste mao. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå