verticalescape Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 fy så rått Bare å selge huset, dama, bilen og låne resten hos banken nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Traff en slik på Smidsrødveien på Nøtterøy (Tønsberg) i dag, tror den var sølv med noe type brunskjær i, på vei hjem fra jobb.. 5 minutter før det traff jeg en svart E46 M3. Manglet bare å treffe den røde E30 M3en jeg "pleier" å treffe.. Jeg var nesten på nippet til å spinne rundt og følge etter E92en for å få ta en titt, men fant vel ut at det ville vært litt i drygeste laget.. Noen som kjenner til bil/eier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 wow!!!! stilig og rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg var nesten på nippet til å spinne rundt og følge etter E92en for å få ta en titt, men fant vel ut at det ville vært litt i drygeste laget.. Noen som kjenner til bil/eier? Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke nølt et sekund med å snu for å følge etter'n! Tror faktisk også eieren hadde vært ekstra stolt hvis han hadde sett flere bimmere med beundrende nyrer i speilet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg møtte på en SLR på vei hjem fra universitetet her om dagen, måtte bare kjøre litt etter den da... Rå lyd..Lav og brei. Selv om det er en mercedes da så er den litt ekstraordinær så det er lov til å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå