325icab_88 Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Vil ha bimmern litt ned i fronten Så hvor får jeg kjøpt senkeskåler? Har titta på de vanlige sidene, men finner ingen
Yngvejos Skrevet August 21, 2007 Skrevet August 21, 2007 Senkeskåler er ikke noe å samle på. Ser ingen forskjell på min etter at jeg monterte det.
325icab_88 Skrevet August 21, 2007 Forfatter Skrevet August 21, 2007 Hvis det er forskjell fra de originale skålene så burde det vel synes? Hvor kjøpte du dine a?
verticalescape Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Er forskjell på min ihvertfall, senker mellom 1-1,5cm tror jeg. www.schmiedmann.no Søk på Varenummer: 9208S
-Lasse- Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Ligger også noen til salgs på finn.no: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link Vet ikke hvor seriøst det der er.. Bildene han har lagt ut av bilen med svampen på dekket er iallfall bare tullball. Jeg bruker samme skålene på min bil, og de senker ca en cm.
325icab_88 Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Takker Det bildet på finn tviler jeg litt på ja
Al Bundy Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Senkeskåler er ikke noe å samle på. Ser ingen forskjell på min etter at jeg monterte det. Kan jo hende dine dempere står i bunn. Er maange som kjører rundt med for lange dempere. Hjelper lite med senkeskåler da..
Yngvejos Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Senkeskåler er ikke noe å samle på. Ser ingen forskjell på min etter at jeg monterte det. Kan jo hende dine dempere står i bunn. Er maange som kjører rundt med for lange dempere. Hjelper lite med senkeskåler da.. Det står korte koni på dem, de står ikke i bunn, og fjæra har forspenn. Det er synlig forskjell på skålene, men ingen visuell forskjell. Kan ikke ha senka mer enn 5mm maks. Kjøpte dem på schmiedmann.
Frode_E30 Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Jeg har et sett senkeskåler til e30 liggende. Splitter nye i eske, kjøpt på koed. Senker 1cm. Skal ikke bruke dem da det ble endring i planene. Send pm om du er intressert. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå