The_transporter Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 bare lufter en tanke.. jeg har jo en e39 523.. men har lyst på en eksosløsning som ingen andre har.. kan det bli pent med sidepipes på e39? ja vet at mange kommer til å hate meg for dette
Jealous_much Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Jeg skal ha sidepipes på E30'n når jeg turbokonverterer Men det er vel noe regler på hvor langt fremme de kan være?
325icab_88 Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Ikke tenk tanken engang Robert Blir ikke pent
The_transporter Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 tviler på at det blir gjenomført men hadde vert artig å se /høre dette men blir nok ikke såå kult. . originalt er best.. ved mindre man da har en e30 med turbo og flere hundre hester da da kan det bli fett
jolly Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Kan du ikke heller kjøpe deg en Mustang , Challenger eller liknende da.... Er jo sånn yankeeee style det derre. Bedre med doble rør bak da , eller jukse M5 . Da er det jo pent i tillegg. BMW med sidepipes ?? Hva med whitesides på dekka også da.Greier ikke en gang å se det for meg.... Nei nå mobba jeg deg. det var slettes ikke meninga. Meninga var å fortelle deg at dette må du ikke gjøre. Er liksom ikke helt Euro type eller BMW det derre....
The_transporter Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 var bare en tanke.. for å høre deres meninger for det meste.. blir nok bare dobbel utblås bak på meg
oddis Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Sidespipes skal være xx antall cm unna døra. Ergo, mye lettere å sette sidepipes på 2 dørs enn 4 dørs. Har vært et par tråder om sidepipes her inne gjennom årene, men det er nok ei stund siden nå.
Ron Jeremy Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Sidepipes på en bimmer, hmm... ble litt usikker her merker jeg. Tror ikke det hadde blitt bra gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå