Toro Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Har byttet batteri, så det er ikke feilen. Nøkkelen blinker sånn den pleier når jeg trykker på den. Har også forsøkt å nullstille nøkkelen ved å holde inne "åpne" knappen og trykke 3 ganger på "låse" knappen, da skal bilen låse seg og låses opp igjen hvis det er vellykket, men det eneste som skjer er at nøkkelen blinker 10 ganger. Noen som har noen andre tips? Har kun èn fjernstyrt nøkkel så har ikke mulighet til å teste noen andre, men tror ikke det er den som er problemet her...
lillepål Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 Sorry litt O.T. Men må en ha nøkkelen i låsen, eller kan en bare stå vedsidenav bilen når en "nullstiller" nøkkelen? Den ene nøkkelen min virker ikke serru... (har bytta batteri).
The_transporter Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 hvis du vet hvor mottageren sitter i bilen så kan du jo måle etter ledningsbrudd etc? eller sjekke sikringer?
Toro Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Beskrivelse som jeg fikk fra CCN forumet: 1. Sett deg inn i bilen og lukk alle dører 2. Vri nøkkel om ,slik at alle lys på dashbordet tennes. 3. Ta ut nøkkelen,hold nede "åpne"-knappen.Samtidig trykker du på "lukke"-knappen 3 ganger,hold gjerne nøkkelen opp mot venstre skulder.Det er visstnok ved dørstolpen at mottakeren skal ligge.... 4. Dersom operasjonen er vellykket,vil dører låses og deretter åpnes...
Toro Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 hvis du vet hvor mottageren sitter i bilen så kan du jo måle etter ledningsbrudd etc? eller sjekke sikringer? Tror sikringer er hele siden alarm og sentrallås funker normalt ellers. Men det kan jo kanskje være greit å sjekke dette likevel...
Toro Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 Alle sikringene er hele... Noen som har andre tips?
lillepål Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Tusen takk for hjelpen "Toro". Nå virker den andre nøkkelen min også Også kan jeg åpne og lukke vinduene og takluka med fjernkontrollen (det gikk ikke på den andre nøkkelen)
Toro Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Hehe.. godt at noen får ting til å virke Jeg sliter fortsatt med nøkkelen min Hvordan gjorde du det? Satt du nøkkelen i tenninga og vridde om, og så skrudde du av tenninga igjen, tok ut nøkkelen og trykte?
lillepål Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 ja, men du må ta ut nøkkelen før lysene har slukket trur jeg.. For jeg prøvde et par ganger før det gikk... De første gangene lot jeg tenninga stå på litt før jeg gjorde det, og da gikk det ikke.... Lykke til.
Toro Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 Der fikk jeg det endelig til Det var som du sa Lillepål, måtte ikke la tenninga stå på for lenge. Så takk til deg og
PenguiN- Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hva trykker du for å få vinduer tiil å åpne seg? =D
Odd-M Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Hold inne åpne-knappe. Etter en liten stund skal vinduene gå ned
m3e30 Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 hva var feilen hos deg toro???? noen som vet hvor mottakeren for nøkkelsignalet sitter på e36?
tomasb Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Tusen takk for hjelpen "Toro".Nå virker den andre nøkkelen min også Også kan jeg åpne og lukke vinduene og takluka med fjernkontrollen (det gikk ikke på den andre nøkkelen) Lukke?...holder du låseknappen inne da?..funker ikkje på min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå