Gunnar Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Tror jeg har et par brukbare bilder av deg, Raymond. Må bare få tatt de over på PCen og sjekka at det er OK, så skal jeg få lagt ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 3, 2007 Share Skrevet September 3, 2007 Oh well, et par OK, men alt føles som en nedtur etter å ha sett bildene til mhfoto! Bildene ble litt mye komprimert, men jeg orker ikke laste opp alt på ny. Flere under Happenings, av deg og andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Vil også si jeg var imponert over kjøringen til enkelte her inne, og spesielt Steffen C. Stod med ett stor glis hver gang han kjørte gjennom s-kombinasjonen ved depoet. Snakk om å satse! Også ett bevis på att man kan ha det gøy og kjøre fort uten å måtte ha en M-bil.. Noe seint svar her ja, har ikke hatt nett på noen dager... :-& . Men takk for god kritikk! Bilen fungerer overraskende bra i forhold til motor og understell . Gunnar klokka meg uoffisielt til drøye 1,13 på flere runder. Noe jeg er meget fornød med i mangel av R-dekk, lettere bil og min. 200 ekstra HK . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 5, 2007 Share Skrevet September 5, 2007 Takk til Steffan C for at jeg fikk sitte på. Nå vet jeg litt om hvordan de store gutta kan bruke bilen på bane også. Store gutta?? Hehe, ikke av vekst ihvertfall . Vi hadde et flott heat her ja Glenno, med stor satsing og ett par "tilbud" . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Her er mine (få) bilder fra lørdag: Oppstilling for banekjøring: 328'en er klar! Steffan gir seg ikke! Steffan, Jondepon og 2mmy: Steffan poserer villig: Steffan sin 520, Robin sin 316 og Jondepon sin M3: Resten av bildene ligger her: http://smg.photobucket.com/albums/v162/ ... er%202007/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå