Olav. Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 jeg har takluke på min bil, men skal bytte taket mot carbon tak, og har hørt at du fjerner 23kilo når du gjør det. 23kg så "høyt" oppe er jo noe kor får kjøpt carbon tak? eller takluke??
GSS Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Mulig man sparer 23 kg på å gå fra soltak til karbon, men å gå fra et tak uten luke ti lkarbon er det nok ikke så veldig mye å spare på.
NeonMuffler Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 jeg har takluke på min bil, men skal bytte taket mot carbon tak, og har hørt at du fjerner 23kilo når du gjør det. 23kg så "høyt" oppe er jo noe kor får kjøpt carbon tak? eller takluke?? det får du ikke kjøpt, så det støper jeg selv Mulig man sparer 23 kg på å gå fra soltak til karbon, men å gå fra et tak uten luke ti lkarbon er det nok ikke så veldig mye å spare på. riktig, sparer noe, men ikke mye.
Ad|oS Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Sparer kanskje ikke så mye på karbontak, men det ser jo ganske så tøft ut
NeonMuffler Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Sparer kanskje ikke så mye på karbontak, men det ser jo ganske så tøft ut sparer som sagt 23kg... som er unødvendig vekt høyt oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå