Dr_S Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Kult! Men synd det er varebil! Spiller det noen rolle for deg da? Nå er ikke dette min bil, så svaret er nok nei. Men går utifra eier også ville hatt bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Er man en eller to er det genialt med varebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Fet vogn! Så litt rart ut med chrome lista ved vinduene når resten av lister er sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Perfekt e39! Grattis!.. Helt perfekt stuk etter min mening! Enig med Ellings'n, perfekt stuk . De forbremsene ser jo helt brutale ut, og drit rå felger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Deilig bil! Men hvorfor er det ikke shadowline lister på fører og bakdør?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.Barane Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 Takk for alt posetivt =) Eg får shadowline lister til bilen inne to uker. så eg er enig om at den må på plass. synete det er heilt geit med 2 seter =) vi er berre 2 og har 2 biler så vi klarer oss =) Det vill komme meir bilder osv ... Men må få tid til det først =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Varebil er helt greit når man er ein eller 2, det er bare typisk DR.S å klage på alt og alle sine biler. Synst den såg jævla tøff ut, og lyden er RÅ... Nydeleg bil, som eg gjerne ville hatt som den er, dog. med resten Shadowline, eller alt chrome. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Varebil er helt greit når man er ein eller 2, det er bare typisk DR.S å klage på alt og alle sine biler Er det så typisk han da? Jeg kan se fordelene med 5 seter selv.. Bilen er nydelig! Om noen år er det vel mulighet for og sette inn baksetene gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 bøyer meg i støvet....... etter at du burner forbi brutal e39 med myye utsyr! mere bilder!mere bilder! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Ser helt klart heftig ut! Når resten av shadowline listene kommer på blir den komplett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 stussa litt på listene ja! men kan du forklare grunnen til at det er 2 forskjellige lister rundt dørene? er dørene byttet kanskje? Må si at det er en BRUTAL vogn! noen av de råeste e39'ene er jo stasjonsvogn og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 De felgene er de samme felgene som folk "klaget" over i en annen tråd? hvorfor er det ingen som sier noe her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 fordi man klaget i den andre tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Jeg vil se bilde bakfra og forfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 helt rå e39 må jeg si. skulle likt å sett noen flere bilder, di bremsene så helt vanvittig råe ut, lykke til videre med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå