bmwmsport Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Fikk du pm`n min? Jeg har nå uansett sendt en til Artige de der reisebrevene deres,vurderer å reise ned å hente meg en jeg også! Har 4uker fri fra idag, så tid er ingen problem. Men det er jo noe lettere å bare kjøpe din Har sendt deg en PM Øystein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Flott bil! Men.. Jeg blir alltid litt skeptisk når selger skriver ting som "fineste i Norge", "eneste i Norge", "1 av 2 i Norge" etc. Det er greit at Norge er lite, men man kjenner ikke til alt og alle allikevel. Hvis du vet om to, så kan du være sikker på det finnes flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Noen er født skeptikere. Med så få orginale, jeg skrev ORGINALE slike biler i Norge. 2 til 3 stk, (vokst med 1 til , som jeg hentet i helgen da) så ER denne en av de fineste, den saken er klinkende klar. Mulig er vel den jeg har bygd opp til min sønn i 2 år finere, men den er ikke en orginalbil selv om den er lik, men den er fullstendig restaurert/bygd fra bunn av. Det vil aldrig være det samme som en såpass flott bil som denne er, så er det sagt igjen. Skal man selge, så må man brukte uttrykk som vekker litt nyskjerrighet. Hadde jeg hatt EN AV Norges styggeste, så hadde det stått der og priset deretter. Har restaurert 4 slike biler nå totalt, som alle er premierte, så jeg vet myyyyye om disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 MEget pen bil, Har en Helt lik i delphin grey, og dette er en original bil som er importert. Helt urørt bil, gått ca 125000km BMW i Tromsø var mektig imponert over denne og sa det var en av de penere E30 de har hatt inne, og slike urørte E30 kommer til å stige i verdi med årene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 PEEEN bil, men kan garantere at det fintes mer en 2-3 orginale regner b.l.a med at du ikke viste om min ? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Ja, da kan det se ut som vi har de tre originale M-tech 2 bilene Riviera prater om i Norge her på forumet, til og med alle eierne har skrevet i samme tråd. For en sjokkopplevelse! Det er greit å være optimistisk bilselger, men det er helt umulig å vite om alle eksemplarer av en bil som er solgt i såpass mange eksemplarer for snart 20 år siden, på tross av at Norge med sine 2 millioner biler er et lite land i det store og hele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Ja da er vi oppe i fem stk orginalbiler, 1 stk i Langesund importert for litt siden, 1 stk i Skien importert for 3 uker siden, 1 stk på Toten importert av meg nå i helgen og min egen, samt den Delfingrå. Da er vi oppe i hele 5 og 3 av disse kom inn hit for kort tid siden. Synes ikke jeg har bommet så mye jeg da, når den i helgen kom etter min annonse og den andre i Skien skal selges som delebil. Jeg er faktisk i sjokkstemning selv Det jeg har funnet ut til nå, så er det ikke solgt noen ny i Norge. Det går vel en 2-4stk M-Tech2 til, men dette er 320is biler og faller derfor utenfor denne disk. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 + 1 i porsgrunn + 1 i bærum, ++.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 + Oslo : http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... b50j454099 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betten Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 interessert i bytte? har en E36 325 coupe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin_87 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 + en i spydeberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 MEget pen bil, Har en Helt lik i delphin grey, og dette er en original bil som er importert. Helt urørt bil, gått ca 125000km BMW i Tromsø var mektig imponert over denne og sa det var en av de penere E30 de har hatt inne, og slike urørte E30 kommer til å stige i verdi med årene. Den var urørt helt fram til jeg solgte den...... Men pen, ja det er/var den. uten tvil. Og prisen stiger, det er det ingen tvil om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 Er alltid fler av en type bil, enn man tror. Ikke alle som drar på treff, eller er på forum for den saks skyld. Trodde selv at min Z3 var unik i Norge med ACS deler, da jeg har et ganske godt overblikk over Z3 coupène i BMW miljøet. Men jaggu fant jeg ut her om dagen at det er en luring i Molde som sitter på en Z3 M coupè ACS RS (tuna fra ACS) orginalt. Det er et stk spesiell bil, og hadde IKKE regna med at det gikk en sånn i vårt lille land. Han har aldri vært på treff, bruker ikke BMW forum, og bruker nesten ikke bilen heller. Og den er mer sjelden enn en E30 325 M-tech 2.... du kan nok ikke telle på 2 hender hvor mange som går her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 11, 2007 Share Skrevet September 11, 2007 MEget pen bil, Har en Helt lik i delphin grey, og dette er en original bil som er importert. Helt urørt bil, gått ca 125000km BMW i Tromsø var mektig imponert over denne og sa det var en av de penere E30 de har hatt inne, og slike urørte E30 kommer til å stige i verdi med årene. Den var urørt helt fram til jeg solgte den...... Men pen, ja det er/var den. uten tvil. Og prisen stiger, det er det ingen tvil om! Ja forøvrig et koni justerbart understell og E30 M3 interiør vil jeg ikke si er noen nedgradering. Den har de originale 15" bbs felgene som og 17" Alpina felger. Går forresten i garasjen for vintern om noen uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 12, 2007 Share Skrevet September 12, 2007 Er alltid fler av en type bil, enn man tror.Ikke alle som drar på treff, eller er på forum for den saks skyld. Trodde selv at min Z3 var unik i Norge med ACS deler, da jeg har et ganske godt overblikk over Z3 coupène i BMW miljøet. Men jaggu fant jeg ut her om dagen at det er en luring i Molde som sitter på en Z3 M coupè ACS RS (tuna fra ACS) orginalt. Det er et stk spesiell bil, og hadde IKKE regna med at det gikk en sånn i vårt lille land. Han har aldri vært på treff, bruker ikke BMW forum, og bruker nesten ikke bilen heller. Og den er mer sjelden enn en E30 325 M-tech 2.... du kan nok ikke telle på 2 hender hvor mange som går her. Ja, den karen kan du godt kalle en luring. En av grunnene til at han bruker bilen lite er nok at det er så dyrt å kjøpe dekk til den Men bilen er rett og slett RÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg