Patrick B Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Hei noen her inne som har hentet seg en M3 gt? Observert i Tromsø med prøveskilt idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 GT kom vel bare i british racing green, eller er jeg på jordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Det er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Så på Autopower. se, for noen uker siden, at det var en svenske der, som hadde solgt en GT til en i nord Norge. helt sikkert denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Har sett den en del ganger her i tromsø i sommer med prøveskilt... En kompis av meg hadde vist møtt eieren på en av byens bensin stasjoner å hadde vist sagt at det var en m3 gt Dårlig bilde pga elendig mobil kamera Drømme bil det her da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 ja det var nok denne, og ja er klar over at den ble kun ble levert i british racing green, det sto også m3gt bakpå bilen og den hadde den høye spoilern altså me de klossene under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Men det står da ikke GT på bakluka til en original M3GT? Liker ikke helt at folk ikke kan holde fingrene sine unna det kosmetiske på slike biler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Noen som vet hvilket nr den har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy_boy Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Leste på autopower.se at m3 gt #48 ble solgt til Tromsø.. så er mye mulig den.. For ut i fra det jeg vet så er det ikke noen andre e36 M3 gt'er som befinners seg i Tromsø^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Men det står da ikke GT på bakluka til en original M3GT? Liker ikke helt at folk ikke kan holde fingrene sine unna det kosmetiske på slike biler! Hva er problemet med det egentlig? Folk må da få ha bilene som de vil - uansett om det er en gt eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Han sikter sikkert til at det er ingen orginal option på bilen nissefar. Difør er det ikkje han sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Jo, men hvorfor må absolutt en gt holdes orginal, mens andre e36 kan forandres på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Du har eit piont der du.. Som du sa så får dei ha bilane sine som dei vil ja for min del og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Denne bilen har jeg sett i noen uker nå med prøvskilt. E36 M3 GT er min absolutte oppnåelige drømmebil, men akkurat dette eksemplaret synes jeg svært lite om. M3 merket er flyttet ned over låsen på bagasjeluka, bilen har sotede vinder kun på de 3 bakerste vinduene og ser generelt ikke spesielt pen ut til å være M3 GT. Dette er ting jeg mener er helt ute av sin plass, og spesielt på en GT, for jeg mener faktisk at en så sjelden og gjennomført bil skal holdes strøken og orginal! Sikkert unødvendig å diskutere, men dersom en E36 316 blir rosa og får monterfangere og chrome hjul, så er det ett fett for meg. Men en GT derimot er ikke greit å lage kebabtralle av! Uansett, så skal jeg ikke forhåndsdømme. Er godt mulig jeg og hadde slått til om jeg fikk den billig, og hatt den som oppshiningsobjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 ja det var nok denne, og ja er klar over at den ble kun ble levert i british racing green, det sto også m3gt bakpå bilen og den hadde den høye spoilern altså me de klossene under! Det at M3 GT ble kunn levert i british racing green er er både sant og ikke sant. Frustrert? Grunnen til at BMW byggde gt`n var fordi de måtte ha en produksjonsbil skreddersydd med deler for å gjøre den egnet for konkurransekjøring i IMSA GT-serien i USA og FIA`s internasjonale GT-serie. Så de europeiske M3 GT ble levert kunn i british racing green, og det ble byggd kunn 350 eks. Men det ble også produsert en utgave kunn for det amerikanske markedet dog ikke med navnet GT men LTW. Også kommer poenget: Den amerikanske utgaven ble levert kunn i hvitt med rutemønster i BMWs motorsport farger. Leste det i et gammelt bilsportblad, sto ingen produksjonstall for den amerikanske utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå