Tommy Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Både prisen på bilen, og antall hester høres ut til å være helt på jordet. Jeg har selv importert en GT, å vet hva den koster.
Samaraiuz Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Denne var importert ifra Tyskland. Sier bare det han sa, om det er sannt kan ingen vite:p
CrZyWiz Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Unnskyld språkbruken, men synest ærlig talt typen virker som en stor tufs med mindreverdighets komplekser som må skryte på seg. Er som at de fleste som skryter av pikken sin har liten pikk i realiteten.
Kevin=) Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Unnskyld språkbruken, men synest ærlig talt typen virker som en stor tufs med mindreverdighets komplekser som må skryte på seg. Er som at de fleste som skryter av pikken sin har liten pikk i realiteten. men nå diskuterer dere ting man egentlig ikke vet noe om da? får alt jeg vet har han en turbo i bilen?? eller kompressor?? og til de som ser på us m3 og euro m3.. sjekk alle tallene bortsett fra hestekrefter viste dere at us m3 kom med en 3.2 liter også?
Patrick B Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 Unnskyld språkbruken, men synest ærlig talt typen virker som en stor tufs med mindreverdighets komplekser som må skryte på seg. Er som at de fleste som skryter av pikken sin har liten pikk i realiteten. men nå diskuterer dere ting man egentlig ikke vet noe om da? får alt jeg vet har han en turbo i bilen?? eller kompressor?? og til de som ser på us m3 og euro m3.. sjekk alle tallene bortsett fra hestekrefter viste dere at us m3 kom med en 3.2 liter også? Det siste du skrev der tenker du vel på E46 M3 da?
Kevin=) Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Unnskyld språkbruken, men synest ærlig talt typen virker som en stor tufs med mindreverdighets komplekser som må skryte på seg. Er som at de fleste som skryter av pikken sin har liten pikk i realiteten. men nå diskuterer dere ting man egentlig ikke vet noe om da? får alt jeg vet har han en turbo i bilen?? eller kompressor?? og til de som ser på us m3 og euro m3.. sjekk alle tallene bortsett fra hestekrefter viste dere at us m3 kom med en 3.2 liter også? Det siste du skrev der tenker du vel på E46 M3 da? nei tenker paa gode gamle e36 jeg med 3.2 liters motor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå