///stian Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Hei, har en bmw 530da som ikke er helt på lag. Det som er problemet er at av og til vil den ikke starte. så er det bare å la den stå i ca 30 min så starter den. Noen som vet hva det kan vere? *Edit skrivefeil*
Pedi Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Det kan være at du har en dyse som begynner å bli slitt. Dette sjekkes med å ta ut verdiene på dysene, og er det (feks) en dyse med for høye verdier (gjerne i grenseland) - så kan det være at styresentral registrerer for lavt trykk i CR - og lar ikke motor starte. Men i neste øyeblikk så er verdien under grensen - og bilen starter.
rhagen81 Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 har samme problem på min 530da,fint med svar om du finner problemet
H4kon Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Har noe av det samme problemet på min E39 528ia. Igår så skrudde jeg av alarmen med nøkkelen og alt så fint ut, puttet i nøkkelen og vridde om men ingen ting skjedde, 15 min senere funket plutselig alt, imellomtiden hadde ingenting i bilen strøm, fikk ikke opp bakluka engang.
Kjennern Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Ligner veldig på det problemet jeg har hatt også Fant feil på en dyse igår så bytter den idag. Ikke jeg da men verkstedet
Pedi Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Ligner veldig på det problemet jeg har hatt også Fant feil på en dyse igår så bytter den idag. Ikke jeg da men verkstedet Husk å bytte kopperringen under dysa!! Samt å rengjøre godt anleggsflaten nedi toppen der...
rhagen81 Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Takk,hadde ikke tenkt til å reparere dysen,tenkt mer på om det var mye jobb å bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå