bmwmsport Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Slenger ut et nytt reisebrev for våre venner fra Telemark, som etter mye om og men og diverse frustrasjon fikk handlet en lekker E30 Mtech 2 i Frankfurt i helga..! http://www.onkel3000.com/bjornar/tyskland_e30.htm Lar linken tale for seg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Slenger ut et nytt reisebrev for våre venner fra Telemark, som etter mye om og men og diverse frustrasjon fikk handlet en lekker E30 Mtech 2 i Frankfurt i helga..! http://www.onkel3000.com/bjornar/tyskland_e30.htm Lar linken tale for seg selv... Ser morro ut! Dere driver og henter biler litt, og selger ser jeg Lykke til med salget av E46'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Så jo ut som en spennende tur og ikke minst pen bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Suverene reisebrev dere lager altså . Beg. virkelig å lure når jeg så bildene av den opprinnelige bilen som skulle handles. Må beg. å lese teksten til trådstarter bedre . Men den E30'n som ble med hjem så veldig fin ut . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Jaså, så det kommer en ny Mtech2 til Toten.. Blir spennende å se. Den blir vel kanskje å se på noen fremtidige Onsdagstreff den da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Ah, det var som jeg trodde, den skal til Innlandet! Morro! Denne må medbringes på onsdagstreff en gang! Dere er virkelig dyktig på å handle fram gode eksemplarer av skikkelige "smykker" av noen E30er. Når man skal handle E30 fra Tyskland vet man hvem man skal kontakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Flott leserbrev dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 vil gratulere bjørnar utrolig masse med en knall lekekr bil. denne ser nice ut ass. den blir garantert å se fremover på onsdagstreffene tipper jeg bjørnar rett. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Når man skal handle E30 fra Tyskland vet man hvem man skal kontakte henger meg med på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Artig med disse reisebrevene ja bmwmsport burde få æretittel som "Onkel reisende Mack" fra Fragglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Nå har jeg "lest" alle reisebrevene deres, å det er virkelig mye pent å se på her... Virker jo som en grei jobb å dra nedover en gang i blant å hente nye fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå