Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg selger mine 18" felger med 225/40-18, 235/40-18 som er nye i juli, dekk osv har ikke rekki og bli slitt engang :D Grunnen til at jeg selger er at jeg skal ha bbs eller svarte felger :P så hvis noen har det så er det intrissant og bytte også.

Pris er usikkert siden det er så nytt så pm med bud

29062007139bh4wu8.jpg

mvh Andreas

Skrevet
Hvor breie er felgene? og hva er innpresset? Merke?

8" trur jeg, er faktisk ikke sikker, kjøpt på e18 dekksenter, impresset vet jeg heller ikke desverre, merke er RW, det står på senterkoppen.

Skrevet
er veldig på utkikk etter liknende felger men hvor mye hadde du tenkt deg for de da? og hvor i vestfold holder du til?

Hei

Det er veldig fine felger =) men jeg har veldig lyst til og prøve svarte felger, det passer bra på rødt syntes jeg =) vet ikke hvor mye jeg kan ta for de jeg, har du ett bud du vil ut med? =) holder til i larvik

Skrevet

kom med info som stemmer om bredde, inpress, hvordan dekk, bredde på dekk, flere bilder, gjerne skrått. mål kanten og en pris... så får jeg se :)

Skrevet
kom med info som stemmer om bredde, inpress, hvordan dekk, bredde på dekk, flere bilder, gjerne skrått. mål kanten og en pris... så får jeg se :)

Hvis du leser før du skriver så står bredde på dekk! Du skal ikke vite hvem farge esken var felgene kom i da?

Særiøse intrisserte kan pm meg!

Skrevet

Når man prøver å selger ett produkt, så kan man ikke bli sur for at "kundene" spør om info! ;)

Skaff heller mer info til dem som spør, så kanskje du blir kvitt felgene dine på dagen!

Skrevet

Hvis du leser før du skriver så står bredde på dekk! Du skal ikke vite hvem farge esken var felgene kom i da?

Særiøse intrisserte kan pm meg!

Han var jo seriøs da. Man kan jo ikke kjøpe felger man ikke vet innpresset på. Dessuten har jo merket og type dekk mye og si for verdien, ikke bare dimensjonen.

Skrevet

men herregud da.. prøver å få vite litt mer enn et lite bilde og bredde på dekka.. så beklager at jeg spurte etter bredden på dekka siden du hadde skrivd det før. men lykke til med salget.. jeg gidder ikke ihvertfall..

Skrevet

du sier du ikke er sikker på pris. men du har vel ett siffer du ønsker?

vurderer om dette er i min prisklasse forstår du

Skrevet

Fælt til agressiv tone det var her nå da!

Jeg skal finne ut hva ting og tang er for noe, men jeg sier at de som er intrisserte kan pm meg, det kan jo ikke være så vanskelig, flere som har sendt meg pm, det har ikke vært noe problem.

Det er ikke no stress og finne merke på dekk osv, bare og gå ut og se det, men skal finne info for dere jeg!

Skrevet

Innpress er ET35

Bredde på felg er 18x8"

Dekkdimmensjon er 225/40 forran og 235/40 bak

Merke på dekk er Kaiser Kenda Radial, ikke akkurat det mest kjente merket men har vært veldig fornøyd med de hittil hvertfall =)=)

Kanten på felgen er en 6-7cm innert til ytterst

mvh Andreas

Skrevet
du sier du ikke er sikker på pris. men du har vel ett siffer du ønsker?

vurderer om dette er i min prisklasse forstår du

Hei, vet ikke akkurat hva din prisklasse er, men jeg tenkte meg kanskje rundt 8000,- til 10000,- en plass med tanke på at de er såpass nye =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...