[space] Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Er vel ikke bare Vestfoldgjengen som skal kjøre sammen? Noen fler som har planlagt noe møtested / tid fra Østfoldsiden? Vi er vel 3 til nå fra Fredrikstad/Torp/Råde. Har ikke planlagt noe tid/sted å møtes ennå. Fler som henger seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Kan vi ikke slå oss sammen fra Oslo-området? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 burde jo være mulig det ja. Vet ikke hvordan ruta deres går jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 ":t4viv5qt]Er vel ikke bare Vestfoldgjengen som skal kjøre sammen? Neida, det er Vestfold, Telemark sikkert, Øst og alle andre som vil være med! Møt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Har jeg skilter til helgen kjører jeg også opp på lørdags morra fra Grålum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Når er dere i Vestfoldgjengen i oslo-området da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Jeg kjører fra Holmenkollen. Kan ikke dere fra fredrikstad/Torp/Råde osv møte oss fra Oslo en plass her først? Så kjører vi videre til Skedsmo og møter vestfold gjengen før vi kjører samlet til Våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 hva skjer åp våler? og når? jeg bor i moss og skal sikkert bli med vis det er noe bmw treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 hva skjer åp våler? og når? jeg bor i moss og skal sikkert bli med vis det er noe bmw treff http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... eSupport=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 hva skjer åp våler? og når? jeg bor i moss og skal sikkert bli med vis det er noe bmw treff Det er ikke på Våler ved Moss, men litt lenger nord, bare så du er klar over det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 det skjønte jeg da.. men så det var flere her nede ifra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Er vel våler forbi kongsvinger der.. og da må dere uansett forbi her jeg bor! trenger bare vite kl slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Shell på Skedsmokorset er jo et fornuftig sted å møtes. Vi har i år planlagt 2 innsjekkingskranker så køene skal ikke like lange som tidligere. Selv må jeg dra opp på fredag, siden jeg skal være på banen klokka 07:00 lørdag morgen... Det er også planlagt litt festligheter og litt bilshow på lørdagskvelden på Haslemoen. Fortsatt ledige plasser på overnatting. Ta ikke kontakt med Haslemoen, det er BMWCCN som foretar booking osv. Send evt mail til "hovedstyret@bmwccn.no" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Det er betaling i døra, og kun i cash, regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 ":1b9bb3w6]Det er betaling i døra, og kun i cash, regner jeg med? Kun cash ja. Det er minibank i elverum og på vei oppover i Kirkenær eller Flisa (husker ikke hvor, men det ligger en bank langs hovedveien inni sentrum av et lite tettsted). Mener å huske at de tar kort i den store kafeteriaen, men cash er en sikker vinner anyway. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå