Dr_S Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Når vi som har fått rom, mail om innbetaling? Vegard sa det skulle komme mail, men ikke fått noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Når vi som har fått rom, mail om innbetaling? Vegard sa det skulle komme mail, men ikke fått noe... Tipper at det manglet et "får" innimellom der. Skal sjekke i løpet av dagen/kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 eg kjører ifra vestlandet:) øvre årdal via fagernes. hønefoss- oslo:) fredags natta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPålwer Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Det er jo en liten luftetur bare det da,hehe! Var i årdal en liten tur for ca.3 uker sia,så da ett par fine bmw'r der. Er det bestemt når dere er på de forskjellige stedene,tenkte henge meg på fra skedsmo,regner med dere stopper på shelln på korset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Ja, det er Shell på korset ca kl 0650. Blir nok ikke noe stopp etter det før vi er i Elverum og folk skal fylle litt bensin, mat, minibank osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Det er også planlagt litt festligheter og litt bilshow på lørdagskvelden på Haslemoen. Kan du gi noen indikasjon på hva slags bilshow dette blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Ugh, må jo opp sjukt tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 ":1kr5fuqz]Ugh, må jo opp sjukt tidlig... jupp, men det er vel litt av sjarmen? bøtte nedpå med kaffe da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Tja, står jo opp 05.35 hver dag ellers i uka, så ser ikke noe sjarm i det Er jo så kaldt om morran nå at en nesten må vurdere vinterdekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Jeg vil gå så langt som å si at kjøringen oppover er et av høydepunktene denne helgen Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Da har jeg levert bilen for visning biltilsynet så det kan jo kanskje tenkes at jeg har skilter innen helgen Gleder meg til felleskjøringen..Den er morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Prøver å få en til å kjøre bilen min opp Har ikke lappen I så fall møter vi på grålum eller østfold hallen elr no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Prøver å få en til å kjøre bilen min opp Har ikke lappen I så fall møter vi på grålum eller østfold hallen elr no Jeg stiller opp på Grålum Esso hvertfall..Venter på Raymond fra Halden der og DarkZun.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 jeg møter gjerne ved skedsmo men hva er prisene, å må jeg melde meg på på noen måte? kan noen gi meg litt info? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 og når skala folk kjøre oppover dit ? snakker om fredagen seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå