R Andersen Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Det er vel ikke så mange som skal opp fredag, bortsett fra de som arrangerer treffet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 ok så det starter på lørdag da ? jeg er ikke helt oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Ja, det er Shell på korset ca kl 0650. Blir nok ikke noe stopp etter det før vi er i Elverum og folk skal fylle litt bensin, mat, minibank osv Øy, skal vi kjøre E6'n . Drit kjedelig vei da! Er vel mer artig å kjøre RV 2 til Kongsvinger, og så videre oppover RV 20. Minibank & fuelstopp kan man vel ta på Kirkenær eller Flisa..? jeg møter gjerne ved skedsmo men hva er prisene, å må jeg melde meg på på noen måte? kan noen gi meg litt info? hehe Kjøring en dag koster 500,- Begge dager koster 800,- Utstilling koster 150,-(tror jeg). Er du ikke medlem av CCN, så må du melde deg inn der opp. Da er det 400,- ekstra på disse summene . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 ok så man MÅ være medlem for å møte opp? det var leit det er 400 jeg ikke har ekstra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 RV2 til kongsvinger og deretter vest-siden av elva kan anbefales. Morsomme veier. Ta minibankstoppen ved kjøpesenteret i kongsvinger, rett etter esso og shell på vestsiden av byen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 ok så man MÅ være medlem for å møte opp? det var leit det er 400 jeg ikke har ekstra nå Må være medlem ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 noen som vil sponse meg? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 RV2 til kongsvinger og deretter vest-siden av elva kan anbefales. Morsomme veier. Ok, så da snakker vi om Rv 210? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Prøver å få en til å kjøre bilen min opp Har ikke lappen I så fall møter vi på grålum eller østfold hallen elr no Jeg stiller opp på Grålum Esso hvertfall..Venter på Raymond fra Halden der og DarkZun.. Når møtes folket på esso? Edit: 150,- for inngang. Får man stille bilen i depoet da? skal ikke kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Prøver å få en til å kjøre bilen min opp Har ikke lappen I så fall møter vi på grålum eller østfold hallen elr no Jeg stiller opp på Grålum Esso hvertfall..Venter på Raymond fra Halden der og DarkZun.. Når møtes folket på esso? Edit: 150,- for inngang. Får man stille bilen i depoet da? skal ikke kjøre Husker ikke prisen, men du får parkere inne i depot-området ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Hadde vært greit å ha et samlingspunkt i Kongsvinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 surt da.. jeg vil jo bare se på biler seriøst 550 da for å se noen biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 må man være medlem for å komme inn å se på og?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Du må være medlem for å parkere på området. Som ikke-medlem kan du vel komme traskende inn uten at noen reagerer (usikker på om vi skal ha kontroll på det, har ikke hatt det før). Men du må parkere utenfor Vålerbanens område. Treffet er tross alt arrangert for klubbens medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå