Gå til innhold

Felleskjøring til Våler fra Østfold / Oslo-området

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg stiller opp på Grålum Esso hvertfall..Venter på Raymond fra Halden der og DarkZun..:)

Ser ut som jeg skal dra litt tidligere oppover, så blir nok dårlig med felleskjøring for meg. Regner med å dra hjemmefra rett før kl 0500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De 400 i innmeldingsavgift er rimelig fort inntjent igjen om du skal ha bilen på verksted e.l. Flere butikker som har rabattavtaler med bmwccn også.

Men Esoo på Grålum. Hvor ligger den egentlig? (noen kjente "landemerker" i nærheten?) Er det den ved postterminalen? Rett ved avkjøringa til e6?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2hznpwgm]De 400 i innmeldingsavgift er rimelig fort inntjent igjen om du skal ha bilen på verksted e.l. Flere butikker som har rabattavtaler med bmwccn også.

Men Esoo på Grålum. Hvor ligger den egentlig? (noen kjente "landemerker" i nærheten?) Er det den ved postterminalen? Rett ved avkjøringa til e6?

Den ved posten ja :) Quality hotell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får finne noen tider da.

Om vi skal være 0650 på skedsmokorset trenger vi vel litt over en time litt avhengig av hvor en kjører fra, + litt sikkerhetsmargin?

Vi er vel 2 biler som kjører fra Råde, så dere som kommer fra Grålum kunne kanskje svinga innom parkeringsplassen på Smartclub / Autotuning og samlet opp oss der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...