S.Arnesen Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 TRenger felger til min e-34. Ser etter 17 eller 18 med sommerdekk, og 15 eller 16 med vinterdekk... noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Har noen 17" E34 M5 felger liggende, av den typen som har sort femeikers mønster med deksel utenpå, husker ikke navnet på dem, dekkene er ikke godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Disse er i bra stand og fine på E34. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=55386&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 trenger dekker som er holdbare ihvertfall ut denne sesongen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 trenger dekker som er holdbare ihvertfall ut denne sesongen... De jeg linket til holder flere sesonger. Du trenger ikke en hel bil vel? Rustfri med skinninteriør uten motor-gir-hjerne og diff. 4 x el vinduer + el soltak. Stor kjørecomputer osv. 7000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 hvor hører du til da? det med dekkene så mente jeg til kim mpower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim MPower Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 hvor hører du til da? det med dekkene så mente jeg til kim mpower Er på jobb i nordsjøen nå men skal hjem på torsdag, kan sjekke dekkene da og eventuelt ta noen bilder om ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 hvor hører du til da? det med dekkene så mente jeg til kim mpower Du får selvfølgelig med nesten nye vinterdekk på org felg + alufelgene hvis du kjøper karosseriet for 7000. Står i Oppegård og Enebakk dvs ikke langt unna deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå