mAZE Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Nå nærmer Våler-treffet seg og vi ifra "den rætte sia ta Mjøsa" skulle vel kanskje ha fått kjørt sammen innover? Vi kan vel møtes på YX ved CC-Mart'n og kjøre sammen derfra? Når synes folket det er passende å dra? Vet ennå ikke om jeg skal dra på lørdag eller søndag, men vi tar utgangspunktet i lørdag. Regner med de fleste av dere skal dit på lørdag. Trodde forøvrig Stramvaier laget en tråd om dette, men kan ikke se å finne den igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Jeg skal iallfall bortover på lørdag. Er med på "kolonnekjøring" om det ikke blir altfor tidlig på morran.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Nei, tidlig gidder jeg ikke dra.. Men vi før høre når andre vil dra da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Maze: Tar du med en dvd til meg også, om du kommer på lørdag? Skal vel klare å samle sammen 30 kroner til det Får vel satse på å filme og ta litt bilder nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Tar med 10stk jeg.. Jeg gidder ikke filme noe på disse treffene ihvertfall, da det er andre som lager film derfra. Jeg får holde meg til bimmers-filmene jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vibra Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 jeg er hvertfall med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Skal vel på bane med M'en nå, maze? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 ikke rart du ikke finne rnoe maze for jeg har desverre ikke rukket å lage den enda. hehe. men bra du har gjort det da for da slipper jeg. hehe Jeg tenkte på avreise fra cc marten kl 09,00 jeg da vi nok mest trolig bruker 2 timer oppditt siden vi kjører kolonne og slikt. hva føler folket om dette?? skal man inn med bilen på treffe og rekke fører møtene så burdet vi komme oss av gårdet rundt den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Det høres ut som en god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Førermøtet er vel kl 09.30 så da bør dere kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 da rekker vi ikke kjøre møte men det får gå. skal vi da sette tudspunktet til kl 09.00 avreise cc marten (yx) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Litt OT men må man ha lappen for og kjøre? hehe, Har ikke fått den igjen enda, men har så lyst til og kjøre på bana:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 det må du nok hvis jeg ikke tar feil. men du kan jo sende bmwccn en mail og spørre. men mener det er påbudt å ha førerkort og skilter for å få kjøre på bmwccn treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 09.00 høres bra ut. Kommer ned igjen fra barteland til helgen, så da tar jeg turen selv.. Blir i bruttern sin E34 540ia, så da snakkes vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Litt OT men må man ha lappen for og kjøre? hehe, Har ikke fått den igjen enda, men har så lyst til og kjøre på bana:) Jepp, må ha gyldig førerkort for bil! Her er litt mer info om banekjøring i regi av BMW CCN . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå