Gunnar Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Det er smålumpent å legge inn et lavt bud selv, for så å prøve å overbevise alle andre om at det er så billig og enkelt å hente bil i utlandet at han ikke får andre bud. Hvis det er så fantastisk enkelt, så burde du gjøre det selv i stedet for å by på denne. For de fleste vil det koste litt å dra ned - dra rundt for å finne en bra bil, etc. Her kan man dra til Karmøy for å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Flott, tilbudet mitt gjelder lenge det så sant noe uforutsett ikke skjer så bare ta kontakt.Har sett flere med påkostede motorer siste tiden til 4000-4500 euro som forhandlingspris. Har siste årene tatt inn E30 325- E34 535 og Nissan 200SX ifbm ferietur og Nürburgring kjøring så jeg har litt peiling på kostnadene. Kombinerer ferie med bilkjøp og sjekker ut flere biler for å unngå problemer. har sikkert aldri vært i tyskland en gang du. type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Jeg la inn et reelt bud på det jeg var villig til å betale. Det er opp til selger å godta det eller ikke. Jeg vet hva han kjøpte den for men redigerer bort summen slik at jeg ikke "ødelegger" for selger. Hadde admin tatt seg bryet med å lese innleggene mine ordentlig så ville han også oppdaget at jeg bød det som det ca vil koste meg å ta inn en tilsvarende bil fra Tyskland, noe jeg også har skrevet tidligere.. At andre syns det er vanskelig å ta inn en bil eller mener de får store kostnader med å ta den inn har lite med saken å gjøre. Det er faktisk billig og enkelt (synes jeg fordi jeg har gjort det flere ganger) å hente bil i utlandet. Det virker her som om de fleste som uttaler tror og mener en hel masse uten å vite hva de snakker om. Det var faktisk ikke jeg som startet diskusjonen om at det var umulig å få en bil inn i Norge til den prisen/tilstand osv . Jeg svarte da med mine argumenter og egen erfaring på hvorfor jeg ga det budet jeg ga. Om bilen er på Karmøy eller i Tyskland spiller ingen rolle for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 har sikkert aldri vært i tyskland en gang du. type. Til info så er det bare ca 4 uker siden jeg var på Nürburgring og kjørte + tok med en bil hjem. Jeg vil heller anbefale deg og andre som tror en hel masse om heller å vente med å uttale seg til dere vet og ikke tror... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Jeg la inn et reelt bud på det jeg var villig til å betale. Det er opp til selger å godta det eller ikke. Nå har han solgt den for 4k mer enn det jeg bød og det er fint for ham og helt uproblematisk for meg da jeg har god tid til å finne rett bil til rett pris. En annen ting er at det ikke var mer enn 4 k i forskjell på mitt bud og salgssummen noe som viser at jeg slett ikke la inn et skambud. Hadde admin tatt seg bryet med å lese innleggene mine ordentlig så ville han også oppdaget at jeg bød det som det ca vil koste meg å ta inn en tilsvarende bil fra Tyskland, noe jeg også har skrevet tidligere.. At andre syns det er vanskelig å ta inn en bil eller mener de får store kostnader med å ta den inn har lite med saken å gjøre. Det er faktisk billig og enkelt (synes jeg fordi jeg har gjort det flere ganger) å hente bil i utlandet. Det virker her som om de fleste som uttaler tror og mener en hel masse uten å vite hva de snakker om. Det var faktisk ikke jeg som startet diskusjonen om at det var umulig å få en bil inn i Norge til den prisen/tilstand osv . Jeg svarte da med mine argumenter og egen erfaring på hvorfor jeg ga det budet jeg ga. Om bilen er på Karmøy eller i Tyskland spiller ingen rolle for meg. Det var jeg som solgte bilen til han som har den nå. For det jeg vet så er bilen fortsatt til salgs. Må poengtere at jeg hadde vel egentlig aldrig ville solgt den, men måtte ha den bort og hadde dårligt med tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Hadde admin tatt seg bryet med å lese innleggene mine ordentlig så ville han også oppdaget at jeg bød det som det ca vil koste meg å ta inn en tilsvarende bil fra Tyskland, noe jeg også har skrevet tidligere.. At andre syns det er vanskelig å ta inn en bil eller mener de får store kostnader med å ta den inn har lite med saken å gjøre.Det er faktisk billig og enkelt (synes jeg fordi jeg har gjort det flere ganger) å hente bil i utlandet. Det virker her som om de fleste som uttaler tror og mener en hel masse uten å vite hva de snakker om. Det var faktisk ikke jeg som startet diskusjonen om at det var umulig å få en bil inn i Norge til den prisen/tilstand osv . Jeg svarte da med mine argumenter og egen erfaring på hvorfor jeg ga det budet jeg ga. Om bilen er på Karmøy eller i Tyskland spiller ingen rolle for meg. I rest my case.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Jeg la inn et reelt bud på det jeg var villig til å betale. Det er opp til selger å godta det eller ikke. Nå har han solgt den for 4k mer enn det jeg bød og det er fint for ham og helt uproblematisk for meg da jeg har god tid til å finne rett bil til rett pris. En annen ting er at det ikke var mer enn 4 k i forskjell på mitt bud og salgssummen noe som viser at jeg slett ikke la inn et skambud. Hadde admin tatt seg bryet med å lese innleggene mine ordentlig så ville han også oppdaget at jeg bød det som det ca vil koste meg å ta inn en tilsvarende bil fra Tyskland, noe jeg også har skrevet tidligere.. At andre syns det er vanskelig å ta inn en bil eller mener de får store kostnader med å ta den inn har lite med saken å gjøre. Det er faktisk billig og enkelt (synes jeg fordi jeg har gjort det flere ganger) å hente bil i utlandet. Det virker her som om de fleste som uttaler tror og mener en hel masse uten å vite hva de snakker om. Det var faktisk ikke jeg som startet diskusjonen om at det var umulig å få en bil inn i Norge til den prisen/tilstand osv . Jeg svarte da med mine argumenter og egen erfaring på hvorfor jeg ga det budet jeg ga. Om bilen er på Karmøy eller i Tyskland spiller ingen rolle for meg. Det var jeg som solgte bilen til han som har den nå. For det jeg vet så er bilen fortsatt til salgs. Må poengtere at jeg hadde vel egentlig aldrig ville solgt den, men måtte ha den bort og hadde dårligt med tid. makan t vanskelig type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg