CeeKay Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Som topic sier, hvor ligger bensinpumpe relèet på min 87-modell E28 518i? Tror relè er gåent, bilen starter med en gang jeg tar ledning rett fra pluss på batteri til sikringen. Hvis noen har andre forslag er det bare å fyre løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 på min gammle 520 lå det ved luftfilter boksen en plass mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Mener det sitter for seg selv, inntil sikkringsboksen/releboksen i motorrommet (venstre side). Litt langt og svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 det sitter vell utafor sikringsboksen.. sitter hvertfall de hos meg.. ett svart høyt relle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 det sitter vell utafor sikringsboksen.. sitter hvertfall de hos meg.. ett svart høyt relle.. Ja kan stemme dette, mitt var sånn at hvis jeg dunket litt på det så ville bilen starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 mitt relle er også litt koko.. har bare koblet en ledninger over det jeg.. hehe så bilen går hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Tror kanskje jeg bare bruker den patenten jeg har laget meg da:) Og bare hiver på en bryter. Så Får jeg den i alle fall i gang. Takker for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå