Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bilen på EU-godkjenning for ikke så lenge siden, og det gikk overraskende dårlig.. :(

En av feilene var slitt bærekule på venstre side foran.. Noen som har erfaring med dette? Eller evt vet noe om hvor vanskelig det er å få fikset dette selv?

Bilen hadde også brudd i fjæren på høyre side foran, noe som kanskje ikke er så vanskelig å fikse selv..? En fordel er vel da å bytte fjærene på begge sider..?

Har tidligere sagt at jeg har vært veldig heldig men BMW'n min, og hatt så og si ingen feil med den.. Men det tror jeg kanskje jeg trekker tilbake nå.. :(

Skrevet

Kjøp ny bærebro på Scmiedtmann.

Koster litt over 700,- pr. stk.

Da slipper du å måtte presse ut den gamle og inn den nye. Er mye enklere enn å bytte bare bærekulen. Ville byttet denne på begge sider når du gjør dette.

Fjærer bør byttes parvis ja.

Skal du bytte fjærene foran så må du ha fjærklemme. Kjøpes billig på biltema.

Dette er jo bare bagateller :)

Skrevet

koed.dk:

Bærearm pr stk 489,-

Bærearmsforing pr stk 118,-

Fjær original 4 syl. pr stk 225,-

6 syl før 06.92 pr stk 235,-

6 syl etter 06.92 pr stk 245,-

Skrevet
Hadde bilen på EU-godkjenning for ikke så lenge siden, og det gikk overraskende dårlig.. :(

En av feilene var slitt bærekule på venstre side foran.. Noen som har erfaring med dette? Eller evt vet noe om hvor vanskelig det er å få fikset dette selv?

Bilen hadde også brudd i fjæren på høyre side foran, noe som kanskje ikke er så vanskelig å fikse selv..? En fordel er vel da å bytte fjærene på begge sider..?

Har tidligere sagt at jeg har vært veldig heldig men BMW'n min, og hatt så og si ingen feil med den.. Men det tror jeg kanskje jeg trekker tilbake nå.. :(

bærekule er værtfall typpisk e36 ;) hehe.. nei hadde samme problemet selv når min kom på eu bare byttet ut foringer foran osv.. så var alt like fint igjen .. pluss demprene.. var ikke store greine... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...