Hansh Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 http://www1.vg.no/bil-og-motor/artikkel ... tid=157108 De bare måtte få med den siste linjen om Top Gear for å være med på å henge programmet ut som som grunnen til all råkjøring osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Ja, for det er jo selvsagt at alle bilentusiaster er råkjørere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Brady overtar dermed den lite ærefulle tittelen som fartsbot-rekordholder i Storbritannia, etter at Jason Mc Allister kjørte en BMW M3 i Skotland 251 km/t i 2003. Han ble sendt i fengsel i fem måneder, og fikk inndratt førerkortet i fire år skriver Times Online. de måtte seff få med dette da at en bmw hadde kjørti 251 km\t noe som er uvesentlig her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Ble litt imponert over det der ja, saken handla om en tulling i en porsche, likevel klarte de dra inn en BMW. Men jeg mener huske å ha lest at sjefen for top secret ble ferska i supran på en engelsk motorvei i nesten 300? Eller husker jeg feil, i såfall, hvorfor ble ikke det nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Ble litt imponert over det der ja, saken handla om en tulling i en porsche, likevel klarte de dra inn en BMW.Men jeg mener huske å ha lest at sjefen for top secret ble ferska i supran på en engelsk motorvei i nesten 300? Eller husker jeg feil, i såfall, hvorfor ble ikke det nevnt. Det stemmer vel det, men han tror jeg bare fikk beskjedd om å forlate Storbritannia og aldri kjøre bil der igjen (Etter det jeg husker), og da ble det ingen rekordfart bot på han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Hvordan blir man ferska i nesten 300km/t? Et blålys hadde nok ikke hatt noen innvirkning på meg i de hastighetene, kun de hvite stripene i veien. Top Gear gutta fant vel også ut at hvis du raser forbi en fotoboks i mer enn 275km/t så reagerer det ikke.. (?). Bil og tabloidavis er som regel samme leksa uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 hva er det høyeste noen er blitt tatt i i Norge? 270 something ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Brady overtar dermed den lite ærefulle tittelen som fartsbot-rekordholder i Storbritannia, etter at Jason Mc Allister kjørte en BMW M3 i Skotland 251 km/t i 2003. Han ble sendt i fengsel i fem måneder, og fikk inndratt førerkortet i fire år skriver Times Online. de måtte seff få med dette da at en bmw hadde kjørti 251 km\t noe som er uvesentlig her.... Var jo ikke uvesentlig.. Det var jo det som var forrige rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 hva er det høyeste noen er blitt tatt i i Norge? 270 something ? det var en med en r-sykkel som la ut video av seg selv med noe over 250 på nåla. havna på dagsrevyen å greier. mista da seff lappen å måtte sikkert spikre en pall eller to. det er det høyeste jeg har hørt dokumentert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Han oppe i Trøndelagen med GSX R Turbo filmet da han hadde over 300km/t nedover en slak bakke. Husker det var spetakkel på nyhetene. En av de villeste sykkelfilmene jeg har liggende, lyden er brutal (og bra). Ellers ble det tatt en her borte i 267km/t med en Audi TT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Viktig å få frem at en bilgal person som kjører altfor fort ser på sånne TV-program hehe Menmen... Han innrømmet ihvertfall sine feil, og får nok sin straff ut fra det. Noen som vet lengst straff noen har hatt i Norge pga uaktsom bilkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Han oppe i Trøndelagen med GSX R Turbo filmet da han hadde over 300km/t nedover en slak bakke. Husker det var spetakkel på nyhetene. En av de villeste sykkelfilmene jeg har liggende, lyden er brutal (og bra).Ellers ble det tatt en her borte i 267km/t med en Audi TT. ¨Vil du dele den filmen med andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 hørte politiet hadde målt en til 270 km/t eller der omkring med laser, men de hadde ikke fått tak i han, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 ved siden av flystripa mellom ørsta/volda målte de to MC'r til 300+ de trooodde den ene MC'n var rød.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Når det gjelder sverige så har jeg en litt syk film av såkalte Ghost rider på en hayabusa turbo med 499hp i litt over 300km/t på bakhjulet, dette er filmet fra tanken til en annen R-sykkel som stanger på 299km/t og ghost rider på bakhjulet forbi. Og her er filmen fra youtube.com http://www.youtube.com/watch?v=ud_gXPCMUDw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå