Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Da var det igjen duket for ny bil i gården Etter mange uker med intens søking etter en 320cd falt valget på denne. Dro ned selv og hentet bilen i Essen.Ville ha en med så mye utstyr som overhodet mulig slik at "knapperaden" på e46 ble full og det var ikke så lett å finne..(Siste knapp er Sport og kun e46 m3 som har ) Hittils meget fornøyd og en fryd å kjøre over 1000km på en tank Bilen har forsatt mye av "nybilfølelsen" over seg og er like thight som en ny Litt info om bilen: Langkjørt ca 100tusen km med komplett s.hefte fra BMW (67.000 første året:) ) Full M-tech utvendig/innvendig 18" org BMW M felger med Bridgestone 235/40-18" f. og 255/30-18" b. M-understell M multiratt Sportstoler Sort skinn 16:9 Navigasjonsystem proff. Harman/kardon stereo El. rollo Sort taktrekk Aut. blendbart speil Treinteriør (carbon/sølv er på listen) Armlene Bluetooth oppsett, Nokia Varme seter forran (er faktisk ikke alle som har dette i tyskland) Xenon lykter Regn sensor PDC Klimaautomatikk CD-spiller Lyktespyler Chromenyrer Edition sport pakke Comfort pakke Individual høyglans shadowline rundt vinduer Individual chromeringer i speedometer Kjørekomputer DSC RDC (Run flat indicator) Hvite lamper rundbaut. og sikkert noe mer.. Har allerede vært innom ESS Tuning for oppgradering av ECU. Landet sirkus på 185-190hk og 420-430nm. Det var STOR forskjell. Virkelig overrasket over skyvet bilen har med lavt forbruk.. Things to do.. Coilovers er bestilt og får dette til uken Legge hvit film på bil og tone ruter 19" Hargte kopi/BBS Challange el.lign 18" vinterdekk (må jo snart kjøpes inn siden det er 3-4g på nettene nå) Clubsport splitters forran Carbonlook lister/sølvfarget el.lign innvendig Kommer med nye bilder når senkesettet er montert..knipset bare noen raske i farta med mobilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Nok en gang; Grattis! Fin bil med riktig utstyr! Men hvit film? Tenker du da på å legge hvit folie på hele bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Nok en gang; Grattis! Fin bil med riktig utstyr! Men hvit film? Tenker du da på å legge hvit folie på hele bilen? Ja..Lurte litt på det. Skal vist være veldig bra og med full garanti osv samt greit å ta av igjen hvis man måtte ønske det. Litt sugen på "hvit" bil vettu. Er vel noe ala Thorleif gjorde på M3csl'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Ja, det er det. Tror det hadde blitt veldig bra på bilen din! Koster vel nærmere 10`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Ja, det er det. Tror det hadde blitt veldig bra på bilen din! Koster vel nærmere 10`? Jeg har ikke sett det i rl, men har hørt at du nesten ikke klarer å se forskjell. Skal takle steinsprut, riper etc veldig bra. Har fått en pris som er bortimot 40% av det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 grattis med ny bil;) denne var virkelig strøken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Gratulerer med flott bil! Importert selv eller kjøpt i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Gratulerer med flott bil! Importert selv eller kjøpt i Norge? Takker ! Hentet den selv i Essen som skrev over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 ..så ikke noe om henting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Se her ja Bjørn, etter to skikkelige biler har man kjøpt seg dieselpurke. Men fin bil absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Velkommen etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Se her ja Bjørn, etter to skikkelige biler har man kjøpt seg dieselpurke. Men fin bil absolutt! Tror jeg trengte dieselbil med nesten 20mils avstand til hjem/kontor/hjem daglig:/ Prestandamessig er den vel som en e46 328i ESS klokket den til 3sek raskere 0-120 før/etter "chip". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Velkommen etter Jeg fikk noen gratulasjoner av kollegaer her på jobben siden jeg endelig gikk fra e36 -> e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Gratulars ja! Sykt flott E46 dette da, masse utstyr og liker oppgraderings planene dine . Dr_S kommer til å få magaknipe nå... . Sitat samtale med Thomas: - Bjørn snakker om å kjøpe noe diesel greier. Men tror han gjør det bare for å kødde med meg! Han vet jo at jeg ikke liker dieselpurker... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Gratulars ja! Sykt flott E46 dette da, masse utstyr og liker oppgraderings planene dine .Dr_S kommer til å få magaknipe nå... . Sitat samtale med Thomas: - Bjørn snakker om å kjøpe noe diesel greier. Men tror han gjør det bare for å kødde med meg! Han vet jo at jeg ikke liker dieselpurker... . Thx! hehe.. Syns dagens diesel er supre..Lite knatring og mange av de har mer fraspark enn større bensinmotorer samtidig som forbruket er laaavt Ville ha bmw som var rimelig ny og samtidig ikke helt hårreisende av pris... Jeg skal nok få lagt en del sot på rutene deres opp til våler (håper jeg bare har skiltene på innen lørdagen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå