Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du feiga ut med 17-tommere ja... Hehe... Fikk kanselert best. på 17" og kjøpte 18" piggfritt likkavæl.. 225/40-18" Nokian..Blir sikkert behaglig å få de på. Mindre dekkstøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Selge igjen? du har jo nylig kjøpt den.. Han har nok sett en slik blå z3 coupe til salgs Hehe..så den stod tilsalgs ja..Morsom bil det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du feiga ut med 17-tommere ja... Hehe... Fikk kanselert best. på 17" og kjøpte 18" piggfritt likkavæl.. 225/40-18" Nokian..Blir sikkert behaglig å få de på. Mindre dekkstøy Bra! Har fått på snowjoggere på min nå også. Det ble Yokohama på 18". Hvilke Nokian-dekk? RSi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Du feiga ut med 17-tommere ja... Hehe... Fikk kanselert best. på 17" og kjøpte 18" piggfritt likkavæl.. 225/40-18" Nokian..Blir sikkert behaglig å få de på. Mindre dekkstøy Bra! Har fått på snowjoggere på min nå også. Det ble Yokohama på 18". Hvilke Nokian-dekk? RSi? iceguard? Det ble WR for min del. Trenger ikke så gromt som RSi da jeg nesten bare kjører på 4felten mellom Oslo-Sarpsborg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Oktober 22, 2007 Share Skrevet Oktober 22, 2007 IceGuard ja. WR ja, kom noen WR i 295/30-19 i varebilen sammen med mine. Skulle brukes på en Lamborghini Gallardo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 24, 2007 Share Skrevet Oktober 24, 2007 Ikke no småtteri i vinterhjul her ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå