Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Da regner jeg med at ingen ting passer til m50b20 ?

Instrumenthus, håndbrekkhåndtak, dyserail passer garantert. råder og gasspjeld må sjekkes opp litt mer nøye.

Stemplene passer nok ikke.. med mindre du borer opp motoren din :roll:

Skrevet

Instrumenthus, håndbrekkhåndtak, dyserail passer garantert. råder og gasspjeld må sjekkes opp litt mer nøye.

Hadde du villet sjekke om rådene passa ? Tåler rådene like mye , b20 kontra b25 ? eller ?

Skrevet

Hvorfor er det porta gasspjeldet så voldsomt dyrt? koster det så mye å få det porta? kunne tenkt meg et sånt et, men kan ikke se for meg at det er verdt det til den prisen?

Skrevet

Blir omtrent den prisen om du skal få det porta ja.. Så er ganske dyrt. Kjøpte det gasspjeldet for en stund siden. Men har aldri montert det fordi bilen ikke går. og når jeg uansett har begynt å få tak i deler til trykklanding ser jeg ikke helt poenget med et gasspjeld som er litt åpnet bare.. Får uansett trykt inn luft med snurre.

Skrevet

Gasspjeld fra M50B25 passer ikke til M50B20.

Portet gasspjeld er borret opp 2mm, grunnen til at dette er dyrt er at man ikke kan gjøre det selv i garasjen hjemme, selve portinga går, men spindelen som spjeldet står på må man bruke Electro Erosion (Senkgnist/trådgnist) maskiner på, da det er ett veldig hardt metall.

Btw mitt gasspjeld er til M52B25 men det er jo det samme prinsippet, dette med porting av gasspjel går greitt til M50B20, M50B25, M52B25 Og M52B28 muligens flere også.

På M20B20 kan man faktisk sette M20B25 gasspjeld.

Ble mye vas her og offtopic, beklager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...