Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg har bare ett spørsmål jeg, hva har denne helligdommen kostet deg totalt nå egentlig? Dette er jo sånn vi andre drømmer om å kunne gjøre. He he :) men moro at noen får det til ;) både når det gjelder tid og penger :) Lykke til :)

Noe eksakt beløp vet jeg ikke. Jeg har kvitteringer på hver minste skrue, men at den kommer på nærmere 450.000 til en halv`en ser jeg ikke for meg som utenkelig. Dette selvfølgelig inkl. bilen.

Gleder meg sykt selv til og få spaka ut et par gir :twisted:

Tenkte og prøve å få begynt og sveise denne 3.5" eksosen litt idag. Bedriten jobb med de tunge og bælette røra og pottene. Det ble iallefall 4" diesel "stuk" på endestussen. Svakt bend nedover istedet for DTM eller rakrør. DTM kan jeg forresten ikke fordra. Det ødelegger hele bilen. Fysj a meg!

Ellers mange takk for all ris og ros!

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
dritbra :P skal du polere endestussen?

SÅ KLART :lol:

Men jeg venter til det skal henges opp for siste gang, får det blir bare ripette osv. Tipper jeg el.polerer stussen 8) Håper 3.5" v-bånd skjøten min kommer innen helga så får jeg fullført fremre delen og koblet meg på downpipen.

Skrevet

Da var ny turbo bestilt. Får ikke helt bestemt meg :)

En Garrett GT4094R faller det på. Den klarer ca 850hk og det er det jeg sikter på. Tok et bilde av motor rommet nå får det skal i biter igjen :(

DSC00003-4.jpg

Noen som vil kjøpe en Turbonetics T66 A\R1.15 850HK Big Shaft NY ?

Skrevet

Konge prosjekt! plukke deler fra øverste hylle og bygge et så rått prosjekt! Lever ut drømmen du :wink: Alt var rett og slett nydelig utført! :D Ser frem til å se denne bilen i aksjon på bane :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...