EdgePerformance.no Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Da var Tilton OT-II 7.25" (185mm) Clutch med heftige specs kjøpt. * 3 Plate 7.25" Sintered Metallic Clutch * Torque Capacity 930 lb ft - Weight 9.9 lbs Fikk 3.5" v-bånd skjøten min fra vibrant idag, så da skal jeg prøve og få laget ferdig downpipen idag. Ellers så er det andre STORE nyheter på gang. Jeg har vært på føden med "kona" inatt og mesteparten av dagen. Hun ligger og skriker på sykehuset, og det så ut til og kunne ta litt tid før gutten vår kommer ut. Så da dro jeg hjem for og "hvile" litt, men det ble fort kjedelig og endte i garasjen. Fikk også turbojakke fra Owen-Developements i posten idag som passer perfekt på garrett snurra
BreitBau Skrevet November 15, 2007 Skrevet November 15, 2007 Hahaha.. Da er det vel rett rundt hjørnet her.. Får gratulere på forskudd!!... Regner med det blir mindre til bil fremover
EdgePerformance.no Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Hahaha.. Da er det vel rett rundt hjørnet her.. Får gratulere på forskudd!!...Regner med det blir mindre til bil fremover Det gjør det jo naturligvis, men skal nok få bygd en bil til han også på sikt Kjærringa skal jo gå hjemme i 9mnd`r meg ungen, så jeg får nok noe tid til bmw`n ja
EdgePerformance.no Skrevet November 15, 2007 Forfatter Skrevet November 15, 2007 Sånn, da var eksosen offesielt ferdig. Ikke bry dere om skjøtene på frontpipen som ble noe ute av kurs. Bare nestet de sammen hengende under bilen og justerte det da det ble tatt av og helsveiset.
mrbatnes Skrevet November 16, 2007 Skrevet November 16, 2007 får vel gratulere deg med barnet, OG en meget strøken eksos ble de gutt eller jente?
Lillefot Skrevet November 17, 2007 Skrevet November 17, 2007 Nå tar det seg opp her syns jeg Må snart få bestilt noen flere deler nå, datsunen roper Gratulerer med "sneipen" da mrbatnes: Ble gutt(skyter ikke bom vettu )
EdgePerformance.no Skrevet November 17, 2007 Forfatter Skrevet November 17, 2007 Da har det ikke skjedd stort mere nå. Vært på sykehuset mer eller mindre de siste døgnene. Blir godt og få tassen med hjem. Håper jeg får stått på litt fremover nå, som ungen bare sover og skal fôres av kjærringa
Rage-A Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Synes du mangler x-brace under der, er det påtenkt?
EdgePerformance.no Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Synes du mangler x-brace under der, er det påtenkt? Spørs om det er plass. Har ikke kjøpt enda, men hadde vært morro og lånt noen sin og prøvd før jeg bsetiller. I værste fall bygger jeg en i rustfritt som passer.
Pilsen Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Den "turbo jakka", er det one size fits all? eller? pris?
EdgePerformance.no Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Den "turbo jakka", er det one size fits all? eller? pris? Det er nok ikke one size nei. Dette er WRX vare, så den lages ikke i større enn GT30 serien, hvilket er for lite for min del Men får trua den på. Jeg kjøpte den største hvilket er GT30 1.06. Koster vell ca 1500 tror jeg med frakt og MVA. http://www.owendevelopments.co.uk/products/product-detail.asp?prodId=22
EdgePerformance.no Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Et lite bilde av den kommende motor helten
ole anders Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Har et X-Brace du kunne fått lånt for å prøve . Bare å si ifra .
EdgePerformance.no Skrevet November 19, 2007 Forfatter Skrevet November 19, 2007 Har et X-Brace du kunne fått lånt for å prøve .Bare å si ifra . Det hadde vært helmax. Har pappa perm litt fremover jeg nå, så kunne evnt. tatt en tur og hentet det? Vil du evnt. selge det?
ole anders Skrevet November 19, 2007 Skrevet November 19, 2007 Hadde egentlig tenkt å sette det på 320en men har bare ikke fått tid ennå . Du kunne jo lånt det og sett om det passet først, så får vi se . Jobber i Vikersund på lørdag, er jo litt nærmere hvis du ville hentet det .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå