EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 I dag fikk jeg kjempe nyheter. TurboXs "kompissen min" har samme motor som meg med likt oppsett. bare mindre turbo og I råder. Han bremset 400Nm på 3000RPM og 817HK og 950Nm ved 7000RPM og på E85 @ 1.8kg hos Vidar Strand idag. Samme grenerør som meg også så da kan han som snakket om at grenerøret mitt som var en manifold og flowet som en hage slange gå og legge seg Da vil det si at jeg med større turbo og i overkant av 2kg ladetrykk lager over 900HK Fy faen jeg gleder meg nå!!! Han kjører dessuten med pianotråd og elring pakning. Så når det holder så holder pyramide ringene mine iallefall. Gratulerer så mye TurboXs "aka Finger`n"
Iver Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Liten tvil om at det her blir en "røkare" hehe... Fine siffer på TurboXs sin motor. Helt rått!
mrbatnes Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 heftige tall vi gleder oss til oppstart! skal din motor også mappes på e85?
EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 heftige tall vi gleder oss til oppstart! skal din motor også mappes på e85? Det skal den. Pumper, slanger og 1680cc etanol dyser er på plass. Nå har vi jo fått E85 pumpe på statoil i Drammen, så da er det ingen grunn til og ikke kjøre på sprit. Soter ikke, minimal sjans for tenningsbank, 100+ grader lavere eksos temp osv. Mange fordeler. Han har Turbonetics T66 turbo, samme som jeg i utgangspunktet hadde, så jeg har potensiale for litt mere effekt, men hvor mye vits og brukbarhet det er med noe over 800HK kan jo diskuteres Eneste som er helt sikkert er at nå ble jeg mega motivert.
turboxs Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Nå skal det nevnes at du kopierer motoren min da så nå har jeg banet vei for at endel løsninger holder mål. Overasket over at det ble så mye. På 3 pull ble det 664 på under 1.2 så jeg ble litt overasket. Da skjønte jeg at det kom til å bli mye. Angrer litt for så stor turbo da jeg heller ville hatt litt mer i bunn men ok. Sånn ble det. noen tall 510 nm på 3800 rpm 935 nm på 4600 rpm her skjer det litt.... hehe
EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Nå skal det nevnes at du kopierer motoren min da så nå har jeg banet vei for at endel løsninger holder mål.Overasket over at det ble så mye. På 3 pull ble det 664 på under 1.2 så jeg ble litt overasket. Da skjønte jeg at det kom til å bli mye. Angrer litt for så stor turbo da jeg heller ville hatt litt mer i bunn men ok. Sånn ble det. noen tall 510 nm på 3800 rpm 935 nm på 4600 rpm her skjer det litt.... hehe Huff, så var det deg og det og ta på seg all æren til en vær tid Jada jeg har kikket på grenerøret ditt samt noe annet smått, ellers har jeg gjort ting på min egen måte. Både når det gjelder turbovalg, innmat, understell, innv i bilen, bensin system osv. MEN TIL ALLE SOM MÅTTE LURE, Fingern har så og si gjort alt for meg! NOT Neida, grattis turboxs, vi er alle stolte av deg
EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 Fått lager til motoren idag samt tatt med meg et par Momo ratt fra jobben. Momo Race 3000 Momo Millenium Momo Millenium sport Hvilken syntes folket passer bilen best?
sh0rty^ Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Fått lager til motoren idag samt tatt med meg et par Momo ratt fra jobben.Momo Race 3000 Momo Millenium Momo Millenium sport Hvilken syntes folket passer bilen best? Siden du spør, så mener jeg faktisk samtlige av de rattene der passer bedre på en spillmaskin på et kjøpesenter, som du styrer romskip med. men det var meg da
e30 tic Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 er vertfall ingen tvil om at disse M motorene trivs med litt pustehjelp! ang ratt: vertfall ikke det i midten.. skal du ha momo? hva med semsket M ratt eller noe i den duren?
EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 er vertfall ingen tvil om at disse M motorene trivs med litt pustehjelp! ang ratt: vertfall ikke det i midten.. skal du ha momo? hva med semsket M ratt eller noe i den duren? Lyst på momo race 3000. Hadde det samme i nissanen. Også liker jeg ikke de store rattene når det blir mye ratting. Men har du noe bilde at M ratt i semsket og hvem selger evnt de.??
320it Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 www.koed.dk har m ratt i semsket skinn. ot: hvor mye koster e85 per liter egentlig?
EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 www.koed.dk har m ratt i semsket skinn.ot: hvor mye koster e85 per liter egentlig? Rett i overkant av 8kr literen, men man bruker ca 40% mere drivstoff kontra bensin, så det tilsvarer jo at den koster 12kr litern da.
e30 tic Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 er vertfall ingen tvil om at disse M motorene trivs med litt pustehjelp! ang ratt: vertfall ikke det i midten.. skal du ha momo? hva med semsket M ratt eller noe i den duren? Lyst på momo race 3000. Hadde det samme i nissanen. Også liker jeg ikke de store rattene når det blir mye ratting. Men har du noe bilde at M ratt i semsket og hvem selger evnt de.?? https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e36&boksid=2908&soegeord= var dårlig bilde hos koed dessverre
EdgePerformance.no Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Skrevet Januar 4, 2008 er vertfall ingen tvil om at disse M motorene trivs med litt pustehjelp! ang ratt: vertfall ikke det i midten.. skal du ha momo? hva med semsket M ratt eller noe i den duren? Lyst på momo race 3000. Hadde det samme i nissanen. Også liker jeg ikke de store rattene når det blir mye ratting. Men har du noe bilde at M ratt i semsket og hvem selger evnt de.?? https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype=1&kattype=e36&boksid=2908&soegeord= var dårlig bilde hos koed dessverre Det er helt klart fint, men prisen var sånn passe, heh
e30 tic Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 har jo fulgt litt med på prosjektet ditt hele veien.... OG nå skulle det plutselig være snakk om penger hehe du har sikkert gode priser på momo, men føler di ratta passer bedre i japps liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå