Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
har jo fulgt litt med på prosjektet ditt hele veien....

OG nå skulle det plutselig være snakk om penger :lol: hehe

du har sikkert gode priser på momo, men føler di ratta passer bedre i japps liksom :)

Hehe, joa. Men jeg ser ann litt hva jeg bruker penger på og hvor viktig de er kontra andre ting. Momo får jeg gratis, så derfor er det veldig firstende.

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Nå skal det nevnes at du kopierer motoren min da så nå har jeg banet vei for at endel løsninger holder mål.

Overasket over at det ble så mye. På 3 pull ble det 664 på under 1.2 så jeg ble litt overasket. Da skjønte jeg at det kom til å bli mye.

Angrer litt for så stor turbo da jeg heller ville hatt litt mer i bunn men ok. Sånn ble det.

noen tall

510 nm på 3800 rpm

935 nm på 4600 rpm

her skjer det litt.... hehe

Huff, så var det deg og det og ta på seg all æren til en vær tid :shock:

Jada jeg har kikket på grenerøret ditt samt noe annet smått, ellers har jeg gjort ting på min egen måte. Både når det gjelder turbovalg, innmat, understell, innv i bilen, bensin system osv. MEN TIL ALLE SOM MÅTTE LURE, Fingern har så og si gjort alt for meg! :lol:

NOT

Neida, grattis turboxs, vi er alle stolte av deg :rompe:

nei men er det å holde seg til fakta da.

Du/vi eller den som vil bør bytte til større enn 44mm gate på disse effekter. Er ikke mulig for meg å komme under 700 hk nå.

Skrevet
Edge og jeg med damene på slep har hvert på BigHorn i kveld. Edge har syti av å mett han er etter en 300 biff.... hehe.. Småspiser...... c",)

Rolig nå, ikke alle som spiser 10x spearibs, burger, pølse ++ og enda ikke blir mett. Klarer knapt og sitte jeg nå etter all maten :D

Skrevet

Må du rulle inn a jensen ( 2.7 turbo ).

Vi var da ute å spiste på peppes med tilhørende ræææææva serice på fredag.....

Du må trimme mer eller spise mindre.

Jeg trimmer mer og spiser mer. hehe

Skrevet

Da har det skjedd litt igjen og klart for en lite update.

Grunnet for liten flow har jeg kjøpt en Tial 60mm wastegate istedet for 44mm som jeg hadde bygd for. Har også kjøpt 2x Aeromotive A1000 pumper.

Har selv dreid og tilpasset tilton clutchen til 318is svinghjul og laget utløse adapter med tilton lager på i alu.

Stor takk til finger for låne av hans svinghjul som mal.

zs8e3ukkwpwjwur8c7qd.jpg

qbkimpsjhldy8yegpel5.jpg

dnzu5uun2w95tgjpz6cg.jpg

lwrit5ds50mrtmbodamv.jpg

5qs0u5avw6cjiiy2hpqa.jpg

ejx3q6j6z7yj33ozvs7b.jpg

Skrevet

Ser ut til at du må kutte ned på pølsene på dalen nå jensen... må nok justere litt på rollaen etterhvert med disse monster bmw`ene som kommer i drammen... Jeg skal ihvertfall kjøpe meg moped, for blir jo frakjørt av alt uansett jeg..

Men fine tall fingus, tror nok edge kommer til å toppe hele dritten når han skal bremse! Er jo greit å få roet deg litt da, blir jo ikke til å snakke til om du har mest effekt :D

Blir bra den bmwn din forresten edge! koselig å lese tråden her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...