Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ut til at du må kutte ned på pølsene på dalen nå jensen... må nok justere litt på rollaen etterhvert med disse monster bmw`ene som kommer i drammen... Jeg skal ihvertfall kjøpe meg moped, for blir jo frakjørt av alt uansett jeg..

Men fine tall fingus, tror nok edge kommer til å toppe hele dritten når han skal bremse! Er jo greit å få roet deg litt da, blir jo ikke til å snakke til om du har mest effekt :D

Blir bra den bmwn din forresten edge! koselig å lese tråden her!

Takk takk, ja jeg må jo tøye strikken litt lengre. "just for fun". Hvem er du forresten? Siden du kjenner fingern og jensen mener jeg :roll:

Moped ja, vi har lekt med tanken og sette luftkompressoren fra m3`n på en moppe og kjøre E85 8)

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den moppen må jeg se å prøve, he he. Jævla bra påfunn. :D Er sånn moppe treff i Sverige. Der kjører V8 legenden Mats Appelgren med en gammel mopped med mye lyst gass. Noe vi flere burde begynne med kansje. Har noe gode triks på å få ZR med Malossi 11 hk til å gå langt over 100 km. :D:D De trimmsetta får man kjøpt enda. Faen må ut å finne en gammel ZR Chopper nå kansje. He he hadde vært gøy. :D

Skrevet
Den moppen må jeg se å prøve, he he. Jævla bra påfunn. :D Er sånn moppe treff i Sverige. Der kjører V8 legenden Mats Appelgren med en gammel mopped med mye lyst gass. Noe vi flere burde begynne med kansje. Har noe gode triks på å få ZR med Malossi 11 hk til å gå langt over 100 km. :D:D De trimmsetta får man kjøpt enda. Faen må ut å finne en gammel ZR Chopper nå kansje. He he hadde vært gøy. :D

Blir ordnings med M3`n din nå :D

Luftkompressoren fra m3`n er 21mm og gir 0.7 i trykk. "Testa på drillen", fått til en kjede drift med duplex drev foran på en knallert samt kjørt på E85, og en overporta og overborra sylinder værsting. Lukter jeg 20HK :twisted:

Kansje en megasquirt bare for og toppe det hele :lol:

Skrevet

Ja da, holder da på litt med bilen. :D De mopped tankene for vi kansje gjøre noe med til neste vinter. Når forhåpentlig bilene er like hele og ikke så mye å gjøre med. :D

Skrevet

Jo det går bra edge. Men du må slipe på kantene av hylsa slik jeg gjorde på min ellers går det ikke. Sundin er en grei kar fra det gudsforlatte og innavelsprega stedet Tofte på Hurum. Sundin sku kjørt noen øvelser i bingen på kveldstid så tenker jeg kg`ene hadde rasa.

Hva skejer med den skuddsikkre RingOpel`en din a sunda.....????

Under bremsinga mi så fikk jeg jo ikke under 1.2 i trykk som er 664 hk og 690 nm så må nok opp på størelsen på wg ja.

Skrevet
Ser ut til at du må kutte ned på pølsene på dalen nå jensen... må nok justere litt på rollaen etterhvert med disse monster bmw`ene som kommer i drammen... Jeg skal ihvertfall kjøpe meg moped, for blir jo frakjørt av alt uansett jeg..

Men fine tall fingus, tror nok edge kommer til å toppe hele dritten når han skal bremse! Er jo greit å få roet deg litt da, blir jo ikke til å snakke til om du har mest effekt :D

Takk takk, ja jeg må jo tøye strikken litt lengre. "just for fun". Hvem er du forresten? Siden du kjenner fingern og jensen mener jeg :roll:

Moped ja, vi har lekt med tanken og sette luftkompressoren fra m3`n på en moppe og kjøre E85 8)

Som fingeren sier her er jeg er lettere forspist kar fra hurum, var innom deg på mekonomen her for noen uker siden og kjøpte rotor og fordelerlokk til min audi 80Q med S2 motor.. Fikk feil deler også faktisk :) har ikke giddi og klaget da delene ligger på kjøkkenbordet for tiden og jeg er i kina i ca 1mnd nå på jobb. håper å få inn noe cash da, så jeg kan få til noe med audien, men den må nok settes bort tenker jeg, blir ikke mye annet enn jobb...

lurte også på om den turboen dere har på mekonomen var en precision snurre, kanskje det hjelper deg litt.. men stikkord er:

rødhåra, passe forspist og ellers snill og grei :)

Noen som trenger noe fra kina da? hehe

Skrevet

Som fingeren sier her er jeg er lettere forspist kar fra hurum, var innom deg på mekonomen her for noen uker siden og kjøpte rotor og fordelerlokk til min audi 80Q med S2 motor.. Fikk feil deler også faktisk :) har ikke giddi og klaget da delene ligger på kjøkkenbordet for tiden og jeg er i kina i ca 1mnd nå på jobb. håper å få inn noe cash da, så jeg kan få til noe med audien, men den må nok settes bort tenker jeg, blir ikke mye annet enn jobb...

lurte også på om den turboen dere har på mekonomen var en precision snurre, kanskje det hjelper deg litt.. men stikkord er:

rødhåra, passe forspist og ellers snill og grei :)

Noen som trenger noe fra kina da? hehe

Da er jeg med :lol:

Så du fikk feil deler ja. Det er ikke værst :) Kjøp med 3 frosne kyllinger er du snill 8)

Skrevet

kommer an på hva du skal kjøpe da..

1 kartong sigaretter koster 37kroner her da..

sportsjakker som koster 4-5000 hjemme koster 4-500kroner her

silikonslanger til bil i feks 3" koster vel en 20-30kroner tenker jeg.. skal lete etter dette i beijing om noen uker..

Skrevet

ok. han nevnte på elektro ting å. det er det samme omtrent. Må se om du får tak i noen som snakker engelsk da. da er det jo håp om å få importert litt billig.

Skrevet

Lurer på en ting

Med sprutet du skal ha, får du brukt alt av org. sensorer osv? eller må du bytte ut å sette inn nye/fler?

Sikkert skrivd, men orker ikke bla igjennom 22sider :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...