Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe:P har mobil med 5 megapiksler som er inne til rep for øyeblikket, så kamera er ikkenoe problem men:p kommer vel aldri til og få ferdig prosjektet rekner jeg med, er jo komplett umulig og finne 3" v-band's eksosflens..

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe:P har mobil med 5 megapiksler som er inne til rep for øyeblikket, så kamera er ikkenoe problem men:p kommer vel aldri til og få ferdig prosjektet rekner jeg med, er jo komplett umulig og finne 3" v-band's eksosflens..

Det er jo en smal sak. Solgt nylig ganske mange. Om ikke det er noen kjempe brå hast, kan jeg fikse deg en komplett v-bånd skjøpt med flenser og klemme 3" svartstål eller rust fri.

Skrevet

er igrunn ganske så bråhast ja, men trenger kun eksosflensen.. da jeg har klemma fra før av. plana var og sveise nytt eksosannlegg, og uten og tenke mer på det heiv jeg all røra, og flensen ble med på lasset =\

Skrevet

Fikk nye tial 60mm wastegaten idag. Har samlet inn litt syrefast rør og bend i 60 og 38mm. Tjuvlånet Magnacore 8.5mm plugg kablene til Turboxs, hvilket skal kjøpes :lol:

Så nå skal jeg til og modde grenerøret med grøvre WG utak samt lage nytt oppsett for wastegaten og returen til down pipen.

Har laget ferdig oljeretur i -AN 10 med termo tec "fireSleeve" utenpå.

8fij71ubswfe3qinfp9g.jpg

oocbet2u2pelqthz2d95.jpg

65r5btsoqi6vn8ra1vlo.jpg

rt8thb2ca0v6hjhimvx2.jpg

Skrevet

Da har det jamme skjedd litt siden sist.

Jeg har blant annet kjøpt en 58` Volvo BM trakter med brøyteskjær og kjettinger, noe som var en lettelse etter og ha brukt times vis på og løpe etter den vesle honda fresen.

Fått Ksport bigbrake kittet i hus, samt ny tial 60mm, magnecore 8.5mm pluggkabler, 2x Aeromotice A1000 pumper.

Jeg har også laget ny WG løsning for og kunne få ned effekte under "hverdags" kjøring. laget 2 uttak fra splittpuls rørene i 38mm sammen til et 60mm rør og inn på wg`n. Så bygd i 60mm rør fra wg`n og inn i downpipen.

Motoren nærmer seg ferdig maskinert, så da gjennstår det en tur inn på uni-kardang og få laget opp ny mellomaksel. Nå har jeg også begynt og vurdere og prøve og rekke og få lakkert bilen utvendig. Vi får se hva vi har igjen av tid. Sommeren kommer fort.

Volvo`n :twisted:

vgte62j1t8demtrwl0jo.jpg

06whuw4c2cjas1st3okt.jpg

Bremser:

8gf924jigwhl77njn69c.jpg

k7bzbhu1mdxw92gqz7k1.jpg

Tial 60mm:

oa8cafltiexsrhul4d1z.jpg

wj7q6mbmlrx9v7laazse.jpg

cnauvb0buuf69pll7c0i.jpg

792hdljytak2gewifwq0.jpg

nbu39q5xhq9pt84rh1g1.jpg

pzqs5eo6wrs6a1x2630z.jpg

A1000 pumper, ny løfte pumpe rundt hjørnet :D

8xy9i5uqrd89nkvjfepu.jpg

Skrevet

Se der ja. Henger sammen det. Jeg var lenge inne på tanken med 60mm da jeg drev med detta men hørte hva folk fikk trykket med i med andre wg. Men Tial 44mm er jo svindel omtrent. Den er jo bare 40mm så da er 60 neste.

Dummy S50 motoren min gjør nytte ser jeg. Ikke noe tull med den!!!!!!!!!!

Dønn strøken topp som har gått 70000..........

Skal si traktoren gjorde nytte ja. BasseLure tråkka jo i salaten så...

Bra kjøp det.

Skrevet

Meget lekkert utført sålangt!

Tror den kommer til og flytte seg "litt" :D

Håper og få sett den på veien til sommeren også da :P

Begynner og bli endel gromme biler i drammen nå 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...