Galskap Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 hehe:P har mobil med 5 megapiksler som er inne til rep for øyeblikket, så kamera er ikkenoe problem men:p kommer vel aldri til og få ferdig prosjektet rekner jeg med, er jo komplett umulig og finne 3" v-band's eksosflens..
EdgePerformance.no Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 hehe:P har mobil med 5 megapiksler som er inne til rep for øyeblikket, så kamera er ikkenoe problem men:p kommer vel aldri til og få ferdig prosjektet rekner jeg med, er jo komplett umulig og finne 3" v-band's eksosflens.. Det er jo en smal sak. Solgt nylig ganske mange. Om ikke det er noen kjempe brå hast, kan jeg fikse deg en komplett v-bånd skjøpt med flenser og klemme 3" svartstål eller rust fri.
Galskap Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 er igrunn ganske så bråhast ja, men trenger kun eksosflensen.. da jeg har klemma fra før av. plana var og sveise nytt eksosannlegg, og uten og tenke mer på det heiv jeg all røra, og flensen ble med på lasset =\
EdgePerformance.no Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Skrevet Januar 15, 2008 Fikk nye tial 60mm wastegaten idag. Har samlet inn litt syrefast rør og bend i 60 og 38mm. Tjuvlånet Magnacore 8.5mm plugg kablene til Turboxs, hvilket skal kjøpes Så nå skal jeg til og modde grenerøret med grøvre WG utak samt lage nytt oppsett for wastegaten og returen til down pipen. Har laget ferdig oljeretur i -AN 10 med termo tec "fireSleeve" utenpå.
turboxs Skrevet Januar 15, 2008 Skrevet Januar 15, 2008 ekke bare kabla mine du har tatt da. Faen meg tønt hele rørlageret mitt jo.. hehe.... Går bra. sender regning....... hehe. nei da
EdgePerformance.no Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Skrevet Januar 23, 2008 Da har det jamme skjedd litt siden sist. Jeg har blant annet kjøpt en 58` Volvo BM trakter med brøyteskjær og kjettinger, noe som var en lettelse etter og ha brukt times vis på og løpe etter den vesle honda fresen. Fått Ksport bigbrake kittet i hus, samt ny tial 60mm, magnecore 8.5mm pluggkabler, 2x Aeromotice A1000 pumper. Jeg har også laget ny WG løsning for og kunne få ned effekte under "hverdags" kjøring. laget 2 uttak fra splittpuls rørene i 38mm sammen til et 60mm rør og inn på wg`n. Så bygd i 60mm rør fra wg`n og inn i downpipen. Motoren nærmer seg ferdig maskinert, så da gjennstår det en tur inn på uni-kardang og få laget opp ny mellomaksel. Nå har jeg også begynt og vurdere og prøve og rekke og få lakkert bilen utvendig. Vi får se hva vi har igjen av tid. Sommeren kommer fort. Volvo`n Bremser: Tial 60mm: A1000 pumper, ny løfte pumpe rundt hjørnet
turboxs Skrevet Januar 23, 2008 Skrevet Januar 23, 2008 Se der ja. Henger sammen det. Jeg var lenge inne på tanken med 60mm da jeg drev med detta men hørte hva folk fikk trykket med i med andre wg. Men Tial 44mm er jo svindel omtrent. Den er jo bare 40mm så da er 60 neste. Dummy S50 motoren min gjør nytte ser jeg. Ikke noe tull med den!!!!!!!!!! Dønn strøken topp som har gått 70000.......... Skal si traktoren gjorde nytte ja. BasseLure tråkka jo i salaten så... Bra kjøp det.
EdgePerformance.no Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Skrevet Januar 24, 2008 Traktoren er halt rå. Dummy motoren sin gjøre virkelig jobben sin ja Da blir jeg borte ut helge. Fly microfly idag og Barcelone julebrod fred-sønd
Azeton Skrevet Januar 24, 2008 Skrevet Januar 24, 2008 Traktoren var søt! lukter jeg trim av den Ring meg nå det snør. så kommer jeg å brøyter for deg
majuz Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Meget lekkert utført sålangt! Tror den kommer til og flytte seg "litt" Håper og få sett den på veien til sommeren også da Begynner og bli endel gromme biler i drammen nå
EdgePerformance.no Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 Da var framstillingen på plass. er ca 0.5mm klaring mellom kalipper og felg Blir nok en 2,5-5mm spacer
destroyy Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 All klaring er god klaring Hørt no nytt om motoren da?
EdgePerformance.no Skrevet Januar 30, 2008 Forfatter Skrevet Januar 30, 2008 All klaring er god klaring Hørt no nytt om motoren da? Er nok ikke lenge igjen, men tar visst tid med disse stempla.
Azeton Skrevet Januar 30, 2008 Skrevet Januar 30, 2008 Lurer ikke på om du må sveise igjen garasje døra di snart? hvis ikke har jugern en turboklar motor på en av hyllene sine snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå