Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de montert etter anvisningen er jo alt i orden, men på noen jeg hadde som slissa gikk helt ut kanten på skiva sto de andre veien. Hvis du ser på de nye bremsene på Bristolgarasjen her inne skjønner du hva jeg mener.

Men vedder på det der kommer til å bite bra:)

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da har jeg bestilt fult opplegg for og bygge oljekjøling til kassa. Skal bruke en Tilton pumpe, earls kjøerl AN-10 slanger samt et K&N oljefilter for filtrering av drev spon.

Lurer på og bygge temp. styring på pumpe. Bruke oljetemp giver på autronicen og la den trigge pumpa ved en gitt temp.

Håper dette vil øke levetiden samt holdbarheten på kasse betraktlig. Har også spons på Omega gir olje. Den gjorde underverker på nissan`n jeg hadde. De sponser også sverre Isacshen samt andre rally, offshore og nascar team :D

irxb685wvu2qpijgj7xr.jpg

a3q7x065r8b4c3facnq6.jpg

9ygbk0m7jlgq0jz7qjd5.jpg

6ey6dwm1mqukqz4fdbvc.jpg

Skrevet
er det noe du IKKE skal ha på denne bilen? :D blir jo mer komplex en romferga denne her :lol:

Lurte på og bygge noe kjøling på diffen, men vi får se hva vi rekker. Har kansje et lite håp om lakkering også, men sommern kommer fort, også har jeg en motor jeg skal straks montere og bremse, samt mange andre prosjekter på si. Skal forøvrig sammen turboxs bygge en MX-5 med SR20DET motor, ca 500hk for en kunde, så jeg har nok og stri med fremover. Skulle helst vært arbeids ledig kjenner jeg :lol:

• 2 weeks later...
Skrevet

Så jeg må passe på hvilken e36 jeg prøver å yppe med snart ja :P

Hvordan er framgangen på kjølinga til girkasseolja da? eller venter du på delene fortsatt?

Skrevet
Så jeg må passe på hvilken e36 jeg prøver å yppe med snart ja :P

Hvordan er framgangen på kjølinga til girkasseolja da? eller venter du på delene fortsatt?

Venter på deler. Men det bør blir orden på det. Stempler ankommer imorgen ifølge sporinga mi, så da skjer det ting :D

Skrevet

Idag fikk jeg stempler og ARP mainstuds. Vært og kjøpt Mocal 2l oilcatch tank, låsbare panserlåser samt 2x Grayston carbon matter. Skal trekke panelet til målerene i midtkonsollen, samt kansje noe div småtteri.

Stemplene har Teflon coating på skjørtene samt Kjeramisk coating på toppen.

Totalseal gapless ringer og heavy duty kryssbolter.

g7a99j6kbmhk87o2cw7o.jpg

2yn5m0f0jftroabg1h9h.jpg

qmjhf5can78cxuhq1ngr.jpg

r72w1tpxbj3x0b78nq7e.jpg

2uk18rp6cwyc1u7p0f9j.jpg

xv66l780oq2pyddap6md.jpg

wvjon7ztxnl1gwyutih0.jpg

Skrevet

Får lyst til å begynne på et eget prosjekt jeg nå!

denna bilen kommer til å bli brutal!

valser du hjulbuer og? :P

Skrevet
Hei!

Genial prosjekt-tråd! Kult å se at ting går fremover :D Håper på å se bilen på noen treff i sommer?

Lykke til videre :D //Thylio

Takk for det. Motoren får jeg i slutten av uka, og det var ca 1-1.5 mnd venting på bremsing hos vidar, men har reservert plass.

Ble litt solgt idag. Fløy micro fly fra Jarlsberg på tønsberg til Hoksund. Hel konge. Blir nok og ta lappen nå, så kansje kjøpe fly til høsten igjen. Koster 350K for det jeg fløy idag som jeg vil ha. Lavinget 2 seter med 2-syl 4-takt boxer motor. Marsfart på 160-180Km\t :) OWNS

Skrevet

Det var ikke en Zephyr 2000 du fløy vel? Interresant prosjekt du har gående også forresten.

Dette står sikkert tidligere i tråden, men hva slags sprut bruker du? Hva mener du er det beste valget av EFI, Pectel eller Autronic?

Edit: Så nå at det var SM4 du bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...