bård Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Er de montert etter anvisningen er jo alt i orden, men på noen jeg hadde som slissa gikk helt ut kanten på skiva sto de andre veien. Hvis du ser på de nye bremsene på Bristolgarasjen her inne skjønner du hva jeg mener. Men vedder på det der kommer til å bite bra:)
EdgePerformance.no Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 leste gjennom hele tråden din nå.ser meget bra ut Takk takk, nærmer seg nå
EdgePerformance.no Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Da har jeg bestilt fult opplegg for og bygge oljekjøling til kassa. Skal bruke en Tilton pumpe, earls kjøerl AN-10 slanger samt et K&N oljefilter for filtrering av drev spon. Lurer på og bygge temp. styring på pumpe. Bruke oljetemp giver på autronicen og la den trigge pumpa ved en gitt temp. Håper dette vil øke levetiden samt holdbarheten på kasse betraktlig. Har også spons på Omega gir olje. Den gjorde underverker på nissan`n jeg hadde. De sponser også sverre Isacshen samt andre rally, offshore og nascar team
kazynor Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 er det noe du IKKE skal ha på denne bilen? blir jo mer komplex en romferga denne her
EdgePerformance.no Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 er det noe du IKKE skal ha på denne bilen? blir jo mer komplex en romferga denne her Lurte på og bygge noe kjøling på diffen, men vi får se hva vi rekker. Har kansje et lite håp om lakkering også, men sommern kommer fort, også har jeg en motor jeg skal straks montere og bremse, samt mange andre prosjekter på si. Skal forøvrig sammen turboxs bygge en MX-5 med SR20DET motor, ca 500hk for en kunde, så jeg har nok og stri med fremover. Skulle helst vært arbeids ledig kjenner jeg
EdgePerformance.no Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 da var løfte pumpa montert samt ny fødeslange. Imorgen ankommer stemplene mine, så da for Rune gjort siste toutch på motoren min. Håper da jeg har den rett før eller rett over helgen. Da blir det fortgang i ting
destroyy Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Så jeg må passe på hvilken e36 jeg prøver å yppe med snart ja Hvordan er framgangen på kjølinga til girkasseolja da? eller venter du på delene fortsatt?
EdgePerformance.no Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Så jeg må passe på hvilken e36 jeg prøver å yppe med snart ja Hvordan er framgangen på kjølinga til girkasseolja da? eller venter du på delene fortsatt? Venter på deler. Men det bør blir orden på det. Stempler ankommer imorgen ifølge sporinga mi, så da skjer det ting
EdgePerformance.no Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Idag fikk jeg stempler og ARP mainstuds. Vært og kjøpt Mocal 2l oilcatch tank, låsbare panserlåser samt 2x Grayston carbon matter. Skal trekke panelet til målerene i midtkonsollen, samt kansje noe div småtteri. Stemplene har Teflon coating på skjørtene samt Kjeramisk coating på toppen. Totalseal gapless ringer og heavy duty kryssbolter.
2mMy Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Får lyst til å begynne på et eget prosjekt jeg nå! denna bilen kommer til å bli brutal! valser du hjulbuer og?
EdgePerformance.no Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Får lyst til å begynne på et eget prosjekt jeg nå! denna bilen kommer til å bli brutal! valser du hjulbuer og? Det kan ordnes det ja
thylio Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Hei! Genial prosjekt-tråd! Kult å se at ting går fremover Håper på å se bilen på noen treff i sommer? Lykke til videre //Thylio
EdgePerformance.no Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 Hei!Genial prosjekt-tråd! Kult å se at ting går fremover Håper på å se bilen på noen treff i sommer? Lykke til videre //Thylio Takk for det. Motoren får jeg i slutten av uka, og det var ca 1-1.5 mnd venting på bremsing hos vidar, men har reservert plass. Ble litt solgt idag. Fløy micro fly fra Jarlsberg på tønsberg til Hoksund. Hel konge. Blir nok og ta lappen nå, så kansje kjøpe fly til høsten igjen. Koster 350K for det jeg fløy idag som jeg vil ha. Lavinget 2 seter med 2-syl 4-takt boxer motor. Marsfart på 160-180Km\t OWNS
DarkZun Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Det var ikke en Zephyr 2000 du fløy vel? Interresant prosjekt du har gående også forresten. Dette står sikkert tidligere i tråden, men hva slags sprut bruker du? Hva mener du er det beste valget av EFI, Pectel eller Autronic? Edit: Så nå at det var SM4 du bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå