creak Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Her er det snakk om penger:P Hvor får du kjøpt bandasje som de bruker irundt manifold osv? og finnes det en nettside der de selger motorer?
EdgePerformance.no Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Her er det snakk om penger:P Hvor får du kjøpt bandasje som de bruker irundt manifold osv? og finnes det en nettside der de selger motorer? Det selger stort sett alle som selger tuning artikkler. Vet ikke om noen bestemt motor side.
mossel Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Hei, blir sykt bra dette her. Er det lov å spørre ca hvor mye en sånn "custom" mellomaksel som dette koster? PS. Sola skinner her og ikke lenge før vi skal ut å bruke bilene
e30 tic Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 Her er det snakk om penger:P Hvor får du kjøpt bandasje som de bruker irundt manifold osv? og finnes det en nettside der de selger motorer? www.vangbo.no har det meste innen slike ting
EdgePerformance.no Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Hei, blir sykt bra dette her.Er det lov å spørre ca hvor mye en sånn "custom" mellomaksel som dette koster? PS. Sola skinner her og ikke lenge før vi skal ut å bruke bilene Den kostet ca 10.000,- kjøpte 3stk
EdgePerformance.no Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 Da fikk jeg kinnt opp fullt oljetrykk og lufte servo\tannstang. Har også dreiet meg nye girkasse fester i pom.
StrexX Skrevet Mars 15, 2008 Skrevet Mars 15, 2008 heftig!!! meget pent motorbygge dette her! gleder meg å se den i aksjon!
EdgePerformance.no Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Skrevet Mars 15, 2008 heftig!!!meget pent motorbygge dette her! gleder meg å se den i aksjon! Gjett om det er enda en til som gleder seg Ute og kjørte m3 turbo tidligere idag, var sånn passe motiverende det
turboxs Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Vi må vel ut en tur i dag å se om vi får på litt mer trykk vel Thommas. Men denna bilen er ikke god med 6 år gammle 225 hjul.
EdgePerformance.no Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Vi må vel ut en tur i dag å se om vi får på litt mer trykk vel Thommas. Men denna bilen er ikke god med 6 år gammle 225 hjul. Thomas staves med 1 M ! Jøss da, må få på vakum`n på wastegaten og få ladet på litt. Det hele blir vell ikke noe bedre med fiskum-understell Vil være natt og dag når du får nye fjærbein og nye armer foran
EdgePerformance.no Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Skrevet Mars 16, 2008 Da var litt mere av fronten på plass. Jeg har beskjært om vulket om el.nettet til lys, horn etc. Neste på agenda er å tilpasse fangeren til rørgatene samt lufte bremser\clutch Et prosesbilder:
Bimmerlars Skrevet Mars 16, 2008 Skrevet Mars 16, 2008 Hvorfor kjøpte du tre mellomakslinger? Bør jo ikke ryke hvis de garanterer for 1500 gamp
EdgePerformance.no Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Hvorfor kjøpte du tre mellomakslinger? Bør jo ikke ryke hvis de garanterer for 1500 gamp hehe, vi var 3 stykker som skulle ha, så vi fikk vell kansje litt bedre pris siden en person bestilte 3stk.
Azeton Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Hvorfor kjøpte du tre mellomakslinger? Bør jo ikke ryke hvis de garanterer for 1500 gamp Noen liker å vise at de er rik! Å hvis blir litt irritert over det som står litt over, så er det meninga rikfolk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå