EdgePerformance.no Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Hvorfor kjøpte du tre mellomakslinger? Bør jo ikke ryke hvis de garanterer for 1500 gamp Noen liker å vise at de er rik! Å hvis blir litt irritert over det som står litt over, så er det meninga rikfolk For og gni litt salt i såret, så kjøpte jeg nye M calipere idag Fikk også plassert junioren i M stolen '
EdgePerformance.no Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Når blir det oppstart? Det står kun på autronic mannen min nå. Han hadde kansje tid imorgen kveld. Vi får se. Nærmer seg iallefall nå.
Azeton Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 aaawww.. søt unge! må vel få lagd meg en slik selv bare jeg finner meg en fin dame som kan være med å designe
kazynor Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 hehe det der var en fornøyd liten knært ja fått noe navn på han da? eller blir det bare Juno?
Lillefot Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Dette blir sykt tøft Thomas Gleder meg vanvittig til å se det ferdige resultatet Og jeg klarer ikke la vær å kommentere dette latterlige innlegget her Hvorfor kjøpte du tre mellomakslinger? Bør jo ikke ryke hvis de garanterer for 1500 gamp Noen liker å vise at de er rik! Å hvis blir litt irritert over det som står litt over, så er det meninga rikfolk Noen liker å vise at de er rik??? Skal du komme med latterlige kommentarer så skriv i det minste riktig. For ikke å snakke om hva vitsen med innlegget er???? De som ikke skjønner at det koster penger å bygge denne bilen ser vel heller ikke på denne prosjekttråden. Og inlegget ditt oser av missunnelse, og det er vel kansje det dummeste jeg vet. Sorry for OT Thomas
EdgePerformance.no Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 Dette blir sykt tøft Thomas Gleder meg vanvittig til å se det ferdige resultatet Og jeg klarer ikke la vær å kommentere dette latterlige innlegget her Hvorfor kjøpte du tre mellomakslinger? Bør jo ikke ryke hvis de garanterer for 1500 gamp Noen liker å vise at de er rik! Å hvis blir litt irritert over det som står litt over, så er det meninga rikfolk Noen liker å vise at de er rik??? Skal du komme med latterlige kommentarer så skriv i det minste riktig. For ikke å snakke om hva vitsen med innlegget er???? De som ikke skjønner at det koster penger å bygge denne bilen ser vel heller ikke på denne prosjekttråden. Og inlegget ditt oser av missunnelse, og det er vel kansje det dummeste jeg vet. Sorry for OT Thomas Det går så bra Skal få skremt deg litt snart håper jeg Vært ute og kjørt M3 turboen til turboxs nå. 0.3KG og selv nå går den stygg bra. woho. Vell, vise at dem er rike? Jeg er 22år bor for med selv, har eget hus, et par biler, men jeg jobber hardt og under stress døgnet rundt for og snøre sammen ting. Man kan ikke sitte på rævva hjemme på gutte rommet og tro et slik bygg vokser ut av lomma. Sier det igjen, alt handler om prioriteringer!
EdgePerformance.no Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Skrevet Mars 17, 2008 hehe det der var en fornøyd liten knært ja fått noe navn på han da? eller blir det bare Juno? Han heter så mye som Kasper. "The friendly goost" jada, hørt den alt
Flatshift Skrevet Mars 17, 2008 Skrevet Mars 17, 2008 Må si det er et imponerende prosjekt av en 22 åring!! har sett den forje SX'n din å stå på, BMW M power
EdgePerformance.no Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Må si det er et imponerende prosjekt av en 22 åring!! har sett den forje SX'n din å stå på, BMW M power Takker og bukker. Er du kjentfolk kansje siden du kjente til X Nissan`n min også ?
Azeton Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Hehe.. var noen som måtte kommentere ja Hvis det oser av missunnelse noen steder, så er det ikke hva det koster. men kunnskapen og pågangsmoten han har for og lage noe sånt Åja, jeg har hørt om den prioriterings greia du snakker om hehe
Flatshift Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 Må si det er et imponerende prosjekt av en 22 åring!! har sett den forje SX'n din å stå på, BMW M power Takker og bukker. Er du kjentfolk kansje siden du kjente til X Nissan`n min også ? nei kjenner deg ikke.. men jeg bor jo i drammen. har sett bilen et par ganger når du har vært ute å lufta den. Espen Oseth går i klassen min på åssiden, så snakker jo om div bilprosjekter rundt om ditt blant annet. hehe.. kjenner ikke du han ??
EdgePerformance.no Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Må si det er et imponerende prosjekt av en 22 åring!! har sett den forje SX'n din å stå på, BMW M power Takker og bukker. Er du kjentfolk kansje siden du kjente til X Nissan`n min også ? nei kjenner deg ikke.. men jeg bor jo i drammen. har sett bilen et par ganger når du har vært ute å lufta den. Espen Oseth går i klassen min på åssiden, så snakker jo om div bilprosjekter rundt om ditt blant annet. hehe.. kjenner ikke du han ?? Kjenner Espen ja
kazynor Skrevet Mars 18, 2008 Skrevet Mars 18, 2008 hehe det der var en fornøyd liten knært ja fått noe navn på han da? eller blir det bare Juno? Han heter så mye som Kasper. "The friendly goost" jada, hørt den alt hehe Kasper er jo ikke så ille? ikke det vaneligste, og det er jo bare greit? tipper de første orda hans blir noe av følgene: ///Mpower, tørbo, bmw, eller mest sansynelig, Vromvrom!
E28 TURBO Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Du ligger fan ikke på lat sida. Har kikket litt på prosjektet og framgangen dette går fort.. hehe. Har akkurat bygd min første turbo greie selv. M535, med 745 mani og turbo. Og sm4 fra Kai R. Nye stempler osv.. Og det er jaggu mye arbeid! Og det er jo bare en brøkdel av hva du har gjort! Lykke til videre! Håper du blir fornøyd med HK og nm.. Det ble ikke jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå