Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Å senke mere er uaktuelt. Liker ikke biler som subber. Ny defuser skal jeg ha. Hatt 2x 2 potter, men ikke nå lengre, derfor skal jeg ha ny defuser

se der ja.. endelig på veien. du har fått så mye velforkjent skryt gjennom hele tråden, at det må være lov å kritisere litt på den høyde forran? den ser jo høyere ut en en org m3. eller er den juster/veid og satt slik pga kjøre egenskaper? kan jo umulig subbe med den klaringen :wink:

uansett, grom bil du har satt sammen :wink:

en film hadde vert på sin plass :D

Skrevet

En annen grunn til at jeg ikke vil senke mere er at det er bare plunder hver gang man enten skal: Jekke opp bilen, kjøre inn i garasjen, på hengern etc. Det har jeg sett med dritt lei på, men så klart det ser bedre ut ved og sleppe den nedpå et par cm til.

Var ute og prøvde på 1.8kg og fy .... Det flytter seg noe så ubeskrielig jævlig :o Men skummelt når man ligger i 160km\t + og gir gass og det river seg løs 8)

Skrevet

Se der er gutten ferdig han, ser megt bra ut. For ta deg en tur til Sandefjord til helgen syns jeg. (ryktene går at du skal skru på bilen til Kim) Kan ikke komme med privat bilen da vel??

Skrevet
Var ute og prøvde på 1.8kg og fy .... Det flytter seg noe så ubeskrielig jævlig :o Men skummelt når man ligger i 160km\t + og gir gass og det river seg løs 8)

Hehe, det kan jeg tenke meg:) For en syk bil.. Blir nok veldig bra med ny difuser. Og syntes ikke du bør lakke intercoolleren hvertfall. Er pent når det er sånn.

Grattis med Nydelig bil;)

Skrevet
Se der er gutten ferdig han, ser megt bra ut. For ta deg en tur til Sandefjord til helgen syns jeg. (ryktene går at du skal skru på bilen til Kim) Kan ikke komme med privat bilen da vel??

Venter på nytt radiator lokk. Det som står på har en pressostat som åpner altfor tidlig, så det blør av vann. Har kjøpt en "Weld-On-Cap" som jeg skal sveise på. Uten pressostat, for det trengs ikke ettersom den org. ekspansjons tanken har dette. Så om du stiller opp med vann og 60l E85 så tar jeg BMW`n nedover Yngve :lol:

Kim - Trenger bakdekk :twisted:

Skrevet

Gratulerer med grom bil :) Blir mange E36 med turbo i sommer da ;)

Blir spennede å se hva Vidar kan klemme ut av motoren din etterhvert. Han er helt rå på E85 :)

Skrevet

Da vet jeg hva ei M3 kasse holder. "Eller ikke holder" :lol:

Som dere kan se, denne er ferdig. Jeg gidder iallefall ikke og overhale den, får heller kansje leite etter et oppgradert drev sett og ny inngående\utgående aksel. Noen tips?

qb08bznlhqtsshoecwom.jpg

pp30z2do5sm0qpd1m3jd.jpg

Skrevet
Da vet jeg hva ei M3 kasse holder. "Eller ikke holder" :lol:

Som dere kan se, denne er ferdig. Jeg gidder iallefall ikke og overhale den, får heller kansje leite etter et oppgradert drev sett og ny inngående\utgående aksel. Noen tips?

qb08bznlhqtsshoecwom.jpg

pp30z2do5sm0qpd1m3jd.jpg

Ai hehe..

TKO600 next... M3 kasse kommer aldri til å vare lenge med den effekten :)

Skrevet
Da vet jeg hva ei M3 kasse hol

TKO600 next... M3 kasse kommer aldri til å vare lenge med den effekten :)

Har ikke helt sansen for tremec kasser, det er så treige mellom gira, men det måtte blitt enten den eller selholm sekvens kasse. Selholm koster jo bare 80-100k pluss

:lol:

Skrevet

E46 M3 da?

Tremec kasser funker vel? Du får jo billigere sekvensielle som holder greit med hester også.. Vet ikke hva VS motor har kjørt på M5'en jeg, den holder jo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...