RR Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Da vet jeg hva ei M3 kasse holder. "Eller ikke holder" Som dere kan se, denne er ferdig. Jeg gidder iallefall ikke og overhale den, får heller kansje leite etter et oppgradert drev sett og ny inngående\utgående aksel. Noen tips? Ai hehe.. TKO600 next... M3 kasse kommer aldri til å vare lenge med den effekten Hei Var dette 5 eller 6 trins kasse?
EdgePerformance.no Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 Da vet jeg hva ei M3 kasse holder. "Eller ikke holder" Som dere kan se, denne er ferdig. Jeg gidder iallefall ikke og overhale den, får heller kansje leite etter et oppgradert drev sett og ny inngående\utgående aksel. Noen tips? Ai hehe.. TKO600 next... M3 kasse kommer aldri til å vare lenge med den effekten Hei Var dette 5 eller 6 trins kasse? 5 trinns ja
EdgePerformance.no Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Skrevet Mars 30, 2008 E46 M3 da? Tremec kasser funker vel? Du får jo billigere sekvensielle som holder greit med hester også.. Vet ikke hva VS motor har kjørt på M5'en jeg, den holder jo? Vidar har ei kasse som tåler dynamitt. Pris lappen husker jeg ikke, men det var dyrt. Spesial maskinerte og herda deler fra england mener jeg og huske Skal høre med han her om og bygge kasse til meg. Han kan lage den så org. clutch huset mitt bolter rett på. 5 trinns sekvelns kasse til 900-1000hk http://www.jericoperformance.com/
Espen* Skrevet Mars 30, 2008 Skrevet Mars 30, 2008 Tremek TKO600 får du som dogkasse også, da klarer den raske giringer:) Veit ikke pris, men det er vel bare å høre med VS eller KRB som forhandler disse kassene..
kazynor Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 er det rette tenner på drevene? må vel bråke litt?
EdgePerformance.no Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 er det rette tenner på drevene? må vel bråke litt? Det er rettskårne drev. Type Dogbox Sekvens kasse
Azeton Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 er det rette tenner på drevene? må vel bråke litt? Bråker ikke, det synger sin egen flotte sang
SSM Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Getrag 265 kassen tåler jo sitt, viss ikke så har du og kassen til Supra MK4...
turboxs Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Nå må jeg klare opp litt her. Ei supra kassa tåler akuratt det samme som ei m3 kasse for det er samme dritten. Sekvensiell er bare å dytte i gear frem og tilbake. Dogbox er h-gearing med ringer som gjør at den kan putttes i gear uten clutch. Nedover må det brukes bedal noe som ikke trengs på sekvensiell
turboxs Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Nå må jeg klare opp litt her. Ei supra kassa tåler akuratt det samme som ei m3 kasse for det er samme dritten. Sekvensiell er bare å dytte i gear frem og tilbake. Dogbox er h-gearing med ringer og drev som gjør at den kan putttes i gear uten clutch. Dogboks er ofte navnet på ei kasse som er bygget ut av ei org kasse. Nedover må det brukes bedal noe som ikke trengs på sekvensiell
Sunspec Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Er det ikke 6trinns kassa til BMW som er lik MK4 kassa? Trokke 5 trinnskassa har noe felles med dem.. correct me it I'm wrong
turboxs Skrevet Mars 31, 2008 Skrevet Mars 31, 2008 Mulig du har rett der. Men det er feil å si bmw kasse og toyota kasse. De er laget av ZF alle sammen vel. Bmw bruker jo getrag å men det er ikke noe for de kreftene vi driver med
EdgePerformance.no Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Skrevet Mars 31, 2008 Er det ikke 6trinns kassa til BMW som er lik MK4 kassa? Trokke 5 trinnskassa har noe felles med dem.. correct me it I'm wrong Det stemmer nok. 5-trinn m3 er ZF kasse og ikke getrag som 262\265 og 6-trinns bmw og supra MK4 har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå