Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvor ligger det salgs annonse ?

Hadde vært morro med en slik bil, om det ikke var så jævlig mye hester, fordi da er noe dømt til å gå istykker. :P + greit med bagasjerom til anlegg! :P

For en bil! 8)

Stereo hører ikke hjemme i en sånn bil. Effekten kan du enkelt justere fra 300-(850-950)hk. Enn så lenge ingen kjempe innsats for og selge, så derfor ingen annonse. Det eneste svake punktet er kassa, men den holder nok fint på 6-700hk, og det kan jeg love deg fortsatt HOLDER MASSE

Ok, skjønner. :) Vel, trenger man det fuel systemet i bagasjerommet på 600hk da ?

Jeg mener vell fortsatt at om man har såpass med effekt bør man heller ha et øre med på hva som skjer under panseret. Alt kan selvfølgelig skje. Og det er lite gunstig og ha musikken på fullrulle i 200 om noen skulle skje. Det er uansett cd\mp3\dvd\tv i bilen samt 6x høyttalere men ikke noe i bagasjen.

• Svar 619
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det ikke 6trinns kassa til BMW som er lik MK4 kassa? Trokke 5 trinnskassa har noe felles med dem.. correct me it I'm wrong

Det stemmer nok. 5-trinn m3 er ZF kasse og ikke getrag som 262\265 og 6-trinns bmw og supra MK4 har.

Hva med en E46M3 6trinns kasse da.?.

Hvor ligger den på denne "skalaen", over hva som tåler hva..

Bare lurer, for det skal jeg bruke.

Edit, er en smg kasse bygd om til manuell.

Tom egil

• 1 month later...
Skrevet

Jaggu...

Dette tror jeg er noe av det verste Bmw m3 prosjektet jeg har sett, hvertfall i serien e36. Hadde jeg hatt penger, skulle jeg gjerne hatt den der..

Åssen er det med reg?? Så den på www.Finn.no så ut som den var blitt reg. Hva slags Turbonetics turbo har du brukt??

SINNSYKT RÅTT!!!

Har snart en M5, har store forhåpninger til den:) 3.5 340 hk orginal. Hva tror du om den???

Skrevet

Denne står på hvite skilt uten at jeg vil rope ut reg nr.

Har en mulig kjøper nå. Venter på svar.

Det er en Turbonetics GT-K850 med et custom maskinert 1.15A\R eksos hus.

God for 950HK

Jaggu...

Dette tror jeg er noe av det verste Bmw m3 prosjektet jeg har sett, hvertfall i serien e36. Hadde jeg hatt penger, skulle jeg gjerne hatt den der..

Åssen er det med reg?? Så den på www.Finn.no så ut som den var blitt reg. Hva slags Turbonetics turbo har du brukt??

SINNSYKT RÅTT!!!

Har snart en M5, har store forhåpninger til den:) 3.5 340 hk orginal. Hva tror du om den???

• 1 month later...
Skrevet
Jaggu...

SINNSYKT RÅTT!!!

Det er da ikke 3.5, men 3.8 som har 340 hk. M5 er aldri produsert med 3.5 l motor. Bare 3.6 og 3.8 :wink:

Skrevet

Hmm, okey:p Regner med å se denne på banen i sommer da kanskje? Går ut ifra han skal bruke den likssom, trenger vel ikke akkurat 950hk til og fra butikken.

Skrevet
Jaggu...

SINNSYKT RÅTT!!!

Det er da ikke 3.5, men 3.8 som har 340 hk. M5 er aldri produsert med 3.5 l motor. Bare 3.6 og 3.8 :wink:

Hvis du har 340hk m5 så er det en 3,8. 3,5 er levert i m5 e28 med 286hk. Sorry offtopic
Skrevet

Æsj, nå syntes jeg veldig synd på kjøpern av bilen.

Vi kjørte en god halvtimes tur før vi losset den på henger og alt var bra.

Jeg har forøvrig også kjørt et sted mellom 700-1000km med den etter første oppstart uten noen som helst form for problemer. Utrolig kjipt dette skulle skje allerede på første turen hans. Må være noen med denne nord-lufta :lol:

Så da er det vell bare og pelle ut motoren. Blir til at han sender den ned til meg så får vi plane topp, frese evakueringskanaler og sette i sammen motoren igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...