mrbatnes Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 pent! tjener du godt på mekonomen du eller? hehe. missunner deg dette prosjektet ja
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2007 pent! tjener du godt på mekonomen du eller? hehe. missunner deg dette prosjektet ja Haha, hjelper vell litt og være butikksjef, men det er ikke noe og bli rik på nei! Driver jo "firma" på si da. www.edgeperformance.no også blir det vell noe svarteskruing og sveiseoppdrag da
mrbatnes Skrevet Oktober 18, 2007 Skrevet Oktober 18, 2007 høres bra ut når regner du med å få ferdig bilen? har du sutte deg en "deadline"?
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 høres bra ut når regner du med å få ferdig bilen? har du sutte deg en "deadline"? Før sommeren
Azeton Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Ser ut som det blir bra.. Bare deler fra øverste hylle her ja
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Ser ut som det blir bra.. Bare deler fra øverste hylle her ja Nok en gang takk Jeg er litt av den oppfatningen at skal man gjøre noe, skal det gjøres ordentlig. Ikke spare på hver minste ting. Det skaper som regel bare problemer i ettertid. Fått sveiset i 1\8" NTP nippler til EGT sensorer samt levert deler til elektro polering
-Shark- Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Kjempebra prosjekt som ser ut til å bli gjordt dønn strøkent. Hvor foregår byggingen egentlig?-privat garage?
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Kjempebra prosjekt som ser ut til å bli gjordt dønn strøkent.Hvor foregår byggingen egentlig?-privat garage? Har 50kvm garasje i 2 plan, så jeg har god plass. Bor i buskerud ja
Mikke1981 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Hallå viste ikke før at det var deg som jobber på mekonomen som har denne tråden. Har jo faktisk kjøpt en del deler til BMW der Ja da for du heller komme en gang når du blir ferdig med prosjekte ditt på bimmers treff idrammen
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 19, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2007 Hallå viste ikke før at det var deg som jobber på mekonomen som har denne tråden. Har jo faktisk kjøpt en del deler til BMW der Ja da for du heller komme en gang når du blir ferdig med prosjekte ditt på bimmers treff idrammen Halla du Tja, kan vell alltids komme innom og legge igjen noen dekk på fjordeparken til sommeren Ja, du har vell snart bytta det som er på bilen din du
Mikke1981 Skrevet Oktober 19, 2007 Skrevet Oktober 19, 2007 Hehe ja:) Vært artig om du stakk bort om en tur da
DarkTower Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Ja, må si meg enig med alle andre her... Dette blir dønn strøkent og med bare grom deler Gleder meg til du får bremsa motoren Skal bli artig å høre det nøyaktige utfallet Keep on the good work
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 \:D/ Skal ut med motoren idag tenker jeg. Begynne og pelle ifrahverandre motoren. Få sendt den til Rune på motorTeknikk og begynt og maskinert og målt så jeg får bestilt råder og stempler Julen kommer visst tidlig i år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå