Morten318 Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Tenkte å kanskje skifte ut noen høytalere i bilen til vinteren. vurderer å ta ut rockford punch basseren min og evt bare ha høytalere foran og bak. Noen innspill til hvordan høytalere? forsterker eller ikke? bass eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 hvorfor ikke kjøpe et dyrt frontsett med forsterker, og droppe hattehylle høytalerne? så får du inn bassen i kupeen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 er slikt jeg lurer på men ja, er en mulighet.. har bass og forsterker så mangler evt bare frontsett da.. men bassen kommer jo godt inn i kupeen min uansett nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Vil du ha et enkelt oppsett som funker greit uten å være overkill ville jeg gått for et bra frontsett og noen 6x9 med tilhørende adaptere til E36. Kople alt på en kraftig 4 kanals forsterker. SÅ kan du evt. bruke 6x9ene som basser. Burde funke bra det. Et lite eksempel som burde funke greit et Alpine Type R sitt frontsett og Type R 6x9". Disse tåler masse bank. Så får du deg en kraftig og god forsterker til å fore disse. Ikke gå for det rimeligste som f.eks. produkter fra netthandelen eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 netthandelene er fine ting 90,- for 6x9 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Vil du ha et enkelt oppsett som funker greit uten å være overkill ville jeg gått for et bra frontsett og noen 6x9 med tilhørende adaptere til E36. Kople alt på en kraftig 4 kanals forsterker. SÅ kan du evt. bruke 6x9ene som basser. Burde funke bra det. Et lite eksempel som burde funke greit et Alpine Type R sitt frontsett og Type R 6x9". Disse tåler masse bank. Så får du deg en kraftig og god forsterker til å fore disse. Ikke gå for det rimeligste som f.eks. produkter fra netthandelen eller lignende. Hvor finner du de høyttalerne du snakker om? Fler som er på utkikk etter bedre lyd ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 På www.alpine-europe.com Vi har dem hos Bilradiospesialisten Sandnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Pris på frontsett og 6*9" hos dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 2495,- for 5.25" frontsett hvis jeg ikke husker feil. 1995,- for 6x9" 395,- for 6x9 adaptere for E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Okai Burde jeg ha forsterker i tillegg til det? Og hvordan blir det med bass da? Går det fint uten, eller bedre med basser å ? Tenker på, fordi det er mange som sier jeg burde bare ha frontsett, og bass bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 På disse høyttalerene MÅ du ha forsterker. INgen vits uten. Dette oppsettet var ment hvis du skal kaste ut bassen i bagasjen. Du vil jo ikke få så mye bass som tidligere, men funke bra vil det. Selv sverger jeg til kun frontsett og sub, Men folk er forskjellige. Noen vil ha lyd overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Noen tips til å få bassen inn i cupeen på E36 sedan da? Er jo den jævla ramma under hattehylla, som er ganske tett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Noen tips til å få bassen inn i cupeen på E36 sedan da? Er jo den jævla ramma under hattehylla, som er ganske tett.. har du ikke nedfellbare seter bak? det har jeg og sliter ikke med å bassen inn i coupen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DagBMW Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 Noen tips til å få bassen inn i cupeen på E36 sedan da? Er jo den jævla ramma under hattehylla, som er ganske tett.. Har IS utgaven selv, det jeg gjorde med ramma var og skjære 2*75mm hull, og plassere 2 bassrør der, kappa dem slik at de lå pent utenifra, og ikke stakk laangt ned i bagasjen. Blei merkbart mye bedre bass i kupeen en før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå