Ole@Automote Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Åhhhh !! din nisse Justerbart senkesett er behagelig stivt å kjøre med, ser bra ut også. Trenger ikke være så lavt heller Jeg har justerbart selv jeg, men å skru det helt ned er omtrent som å teipe en elefant på taket, ødelegger bilen fullstendig. Knegg knegg ser for meg elefanten jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 kjøper du et sett skikkelige coilovers kan justere så høyt/lavt/stivt/mykt du vil. eneste måten å gjøre det forsvarlig på. det er ikke like billig som å kappe fjærer, men så kjører vi ikke 240 heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Finnes det ikke campingvognfjærer til E36? Har sånn ekstrautstyrsbok til E28, der kunne man iallefall få tak i campingvognfjærer som var stivere enn originalt, slik at bilen ikke skulle bli så segen bak når man dro campingvogn/tung henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå