DANI Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 jeg har et JBL 1600W GTO4 ellement,men eg lure på kor mangen Liter kasse eg må ha til det,og om den må være porta ellår ikkje. ska ha den i ein e36 coupe Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2007 ingen så har en side ellår noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 www.google.com Du hadde sikkert fått mere hjelp om du forandret litt på overskriften/tema til det du spør om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 jeg har en slik sub, kjøpte en 45 liters portet kasse, spillte greit nok, men manglet den dype og harde bassen, så da bygget eg meg ny kasse. for en stund siden solgte biltema kasser, 60 liters kasser, med 4" hull. har en kompis som har en slik kasse, tok mål av den og bygget en slik. MYE bedre lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 3, 2007 Share Skrevet Oktober 3, 2007 Hva type forsterker er det som du har på bilde der??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 forsterkeren du ser, er en Henessy.. 2kanaler på ukjent watt, driver dls 7x10 meget bra. forsterkeren til subben er en Alpine W12, digital monoblokk på 1000watt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 37,5 liter, lukket kasse. Visst du leter litt inne på " www.bilradiospesialisten.no " så¨finner du mål på åpen og lukket kasse, men på en 12 som du har så er volumet "37,5" (liter) Jeg har selv 2 sånne kasser bare disse er kjøpt da. Og her er all den dype bassen du kan få! Lykke till! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 takk ska dåkkår ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 15, 2007 Share Skrevet Oktober 15, 2007 Mener jeg brukte denne siden når jeg lagde kasse til min sub. http://www.ajdesigner.com/speaker/index.php Greit da du kan sette maks høyde og sånn du har tilgjengelig, hvor mange liter du MÅ ha og så får du forslag til design som vil være fungere. Jeg måtte til med vinkler og annet + makshøyde på 1 cm mer en den 12 jeg har så hadde vært vanskelig uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå