Stein Tore Engesbak Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 jeg har sett en oversikt over smarte alternativer til å få mer ut av "mopedmotoren" i min 525i. Er det noen som kan hjelpe meg med noen tips eller gaide meg fram til en tråd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein Tore Engesbak Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 ingen hjelp å få???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Hehe, det er en Fredags kveld.. Tråden din er ikke mange timene gammel.. Ting tar tid Tviler på at du har ett stort behov for å få trimma motoren i natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Det er ikke så vanskelig det.. Det du trenger er mye penger! eller enda mer penger. Effektannlegg+grenør osv. Chip eller datasprut Kammer, porte topp, skifte innsug til et innsug fra dbilas.. Eventuelt turbo/kompressor Nye reimhjul.. Ta bort AC om du har det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 a-dekk har jo ett nogelunde billig turbosett til din bil. koster 10k for settet+ litt diverse smådeler ekstra. mener å huske at du vil få ca 280hk av dette settet.... kvalitet og stabilitet skal ikke jeg utale meg om, men turbo på orginal innmat er jo sjeldent holdbart... tuning uten turbo på denne motoren blir dyrt hvis du skal ha noe særlig merkbar effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå