Gå til innhold

HJELP! motorproblem på veg til våler!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

surt ja!!

problemet er at reimhjulet på veiva i forkant av motor har løsnet.. dette er et problem på desse motorene.. david kjøpte tidligere i sommer en forsterket hub fra ppf og trodde problemet var ute av verden, men det var det tydelig vis ikke..

han har snakket med naf, men de skal ha 4-5000 for å frakte bilen til vålerbanen..

jeg sitter hjemme på sunnmøre uten sjangs til å hjelpe..

Skrevet

Har så lyst til å hjelpe, men jeg sitter 15 mil i motsatt retning :S Må da være noen her som vet av hjelp på Gjøvik? Vi er jo et forum kjent for å hjelpe hverandre! :)

Skrevet

Er det ikke mulig å få naff til å komme med litt verktøy da. Det kan jo ikke koste allverden.

Vis han kommer seg til våler har jeg med litt verktøy ditt i allefall..

Synd dette huff...

Skrevet
Har så lyst til å hjelpe, men jeg sitter 15 mil i motsatt retning :S Må da være noen her som vet av hjelp på Gjøvik? Vi er jo et forum kjent for å hjelpe hverandre! :)

Er akkurat hva jeg skulle frem til, jeg sitter desverre i Skien å uten lappen for tiden.. Så vanskelig for min del..

Skrevet

jeg skal sitte på med en kompis nedover i natt, så jeg skal ta med deler..

d viktigeste nå er å få bilen til våler!!

må stikke for å skru deler av en delemotor vi har stående, men dersom noen kan hjelpe kan dere ringe til meg på 45611045.

er ikke noen med bilhenger i området da?

vi skal selføgelig betale for oss, men synst 4-5000 var i meste laget!!

Skrevet

Jeg dro fra Gjøvik for 5 timer sia, faen også.

Reimhjul burde være mulig å få satt på igjen. Ligger døgnåpen bensinstasjon i Gjøvik, Statoil på Mjøsstranda.

Skrevet

sporkilen på reimhjulet har knukket..

har fått tak i en ny nå, men jeg kommer ikke ned til våler før klokken 9 i morgen tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...