efjeldse Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Festene på tåkelysene mine er knekt, både på lampene og rammene.. Derfor skulle jeg hatt nye siden høsten er godt på vei Problemet er å velge mellom standard og klarglass, evt sotet glass (noen som har prøvd dette, lyser de bra?) Gidder ikke å bruke så alt for mye på tåkelys, så hvor får jeg det relativt rimelig? (noen som har ? ) Er ikke stort å spare på koed heller, så finnes det andre bra butikker enn koed, schmiedmann og gs?
Bushnell Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 biltema koster det 379 for nye tåkelys å da får du med ny festeramme.. funker helt fint.
Ad|oS Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Vurderte lenge sota glass fra ebay, men da jeg var å uheldig å knuse en i en dump ble det en snartur til tema for å få seg et nytt. Faktisk imponert over det! Ganske klart glass å greit lys til en billig penge
snes Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Kjøp klarglass. Det frisker opp fronten litt
-Anders- Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Jeg ville ikke kjøpt klarglass, siden jeg har dårlig erfaring med 2 sett! -mine var av merket FK. Kan hende andre merker er bedre selvf.
efjeldse Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 hmm.. delte meninger, som ventet Men biltema ja, noen bilder av dem? får jeg lamper som passer rett inn i fangern min? må legge til at bilen er svart, og har planer om AE-lamper med svart innlegg (ikke krom) etterhvert.. har hørt at de som er sota lyser dårlig...?
Superbeetle Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 De er nesten identisk til de orginale..... Passer 100% kan bruke org kontakt også...
Kenny_ Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Låner denne tråden litt jeg. Var innom biltema sine sider. Å der står det at tåkelys ikke passer til coupe. Er ikke alle grøftelys make på E36?
-Anders- Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 alle er like på e36 ja! m-fanger eller ikke, coupe eller sedan.
efjeldse Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 De er nesten identisk til de orginale..... Passer 100% kan bruke org kontakt også... Må bli en tur innom biltema da Tenkte ikke på at de kunne ha til e36
jensemann23 Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 Jeg var innom biltemasidene og sjekket, og prisen (379,-) er jo for ett lys bare, så det blir nesten 800 kroner for 2. Og det er uten pærer! Da er det billigere på GSbildeler faktisk, 700 eller noe pr sett!
efjeldse Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 jeg finner ikke så billig sett på GSbildeler.... finner et til 1990,-.. ??
jensemann23 Skrevet September 5, 2007 Skrevet September 5, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 5&type=new
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå