efjeldse Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 den måler hvor mye bensin den bruker til enhver tid.. Avhenger av mer enn om du har gassen i bunn... Min flyr way over om jeg trykker pedalen i gulvet, men det kommer jo an på motstand, temperatur osv osv.... Men var det noen flere forslag til mitt problem? Skal ta bilen ut på langtur i kveldinga, så skal se om den virker etter en stund igjen
vegard89 Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 den måler hvor mye bensin den bruker til enhver tid.. Avhenger av mer enn om du har gassen i bunn... Min flyr way over om jeg trykker pedalen i gulvet, men det kommer jo an på motstand, temperatur osv osv.... Men var det noen flere forslag til mitt problem? Skal ta bilen ut på langtur i kveldinga, så skal se om den virker etter en stund igjen ok takk for hjelpa:
opt Skrevet September 7, 2007 Skrevet September 7, 2007 den måler hvor mye bensin den bruker til enhver tid.. nja, kjører du i 100 for så å slippe gassen viser den 0 til du trykker på gassen igjen. jeg vil kalle det en indikator. i tillegg viser den det samme i alle gir. litt forskjell å ha 2500 rpm i 3 og 5 gir med tanke på forbruk pr mil. har du spurt hos ditt lokale BMW verksted om de kjenner til problemet? koster ikke så mye å ringe hvertfall.
Eklund Skrevet November 12, 2009 Skrevet November 12, 2009 Fannt du ut av dette? Skjer det samme på min. I tillegg dør den nå også av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå