sammigun Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 solgt instrumentet og rattet? hvor langt har telleren i instrumentet rullet?? PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 sammigun: gidder du å sende meg en PM så snart du finner ut om du har/har ikke radiatoren jeg trenger? Vannet fosser ut av den nåværende radiatoren min med en gang trykket bygger seg opp litt Typisk at det må skje i påsken... BTW Kan forresten trygt anbefale sammigun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Jeg skal bort i låven imorra, da sjekker jeg, og gir deg en tilbakemld uansett... Og takk for god omtale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 host(radiator)host Btw har du det M rattet enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Ikke solgt ut alt dette enda altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 host(radiator)host Btw har du det M rattet enda? Host host.... Vært og lett nå, finner ikke til deg, dessverre... Rattet ble solgt for ett par måneder siden... Ikke solgt ut alt dette enda altså? Fyller på litt og oppdaterer etterhvert som ting forsvinner.... Men nå begynner denne tråden å bli så omfattende, at jeg tror jeg bør starte den på nytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 21, 2009 Forfatter Share Skrevet April 21, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet April 21, 2009 Share Skrevet April 21, 2009 pm viss du får en m30b35 på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå